⌊ FB. ⌉

⌊ KÉPEK ⌉

⌊ KOMMENTEK ⌉

⌊ TELNEK A NAPOK ⌉

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

⌊ ELÉRHETŐSÉGEK ⌉

...a mai világról, ahogy én látom

2014.11.01. 11:23 :: Small

Nap mint nap kerülök olyan helyzetekbe, hogy azt érzem ha beszélgetek valakivel, hogy kerüli azokat a helyzeteket, amikor az én vélemény kinyilvánításom kerülne előtérbe... és nem gondolom, hogy ez azért lenne mert a véleményemet olyan formában teszem közzé, hogy az nyomda papírt nem tűrne, hanem inkább azért, mert nem nagyon szoktam kertelgetni... és az ilyen emberekből van egyre kevesebb akik ezt eltudják fogadni, hogy valójában mi is van... és a sok gerinctelen embertársunk pont az ilyen embereket nézi ki a mai világból, pedig belül titkon ők is egyetértenek, csak sajnos nincs elég vér az ereikben, hogy ezt ki is fejtsék... sokszor mondtam már, hogy egyszer a pofám miatt fogok szarba kerülni, de ezt még mindig jobb dolognak tartom, mint azt hogy gerictelenül tartsam magam a szemétdomb tetején úgy, hogy az alattam elhelyezkedő emberek, ugyanolyan férgek mint én... és mint tudjuk a férgek bármilyen körülmények között képesek élősködni, képesek pillanatok alatt hátba támadni a másikat és az érdek felé tartani... na ettől van nekem hányingerem... meg attól, hogy a hátsó kisszobában lezsírozzuk a dolgokat, majd a nagyszínpadon kurva mindegy mit produkálunk, hisz az eredményt már tudjuk előre, és a hab meg legyen a torta tetején, mindezt öntelt arccal visszük véghez... kínomba nem tudok mit tenni, csak nevetni az ilyeneken, pedig az arcukat kéne átépíteni... na de sebaj mindennek eljön az ideje, aki ismer tudja, hogy szeretem az önbizalmakat rombolni... lehet egy senki vagyok, de ha ez a senki megszólal, arra azért felszoktak ám figyelni... az a baj, hogy neveltetésem hiányának lett az eredménye, hogy érzéketlen vagyok az ilyen a helyzetekbe és képes vagyok túllépni bizonyos határokat... ez van... vannak helyzetek sajnos amikor a tiltás/törlés funkció nem hat rám... túl nagy az egóm ahhoz, hogy hagyjam azt, hogy bármiféle szardarab életképtelen emberek az elnyomás hatásást gyakorolják rám... kurvára nem bírom az egyenlőtlen elbírálást, a becsületem megsértését... nagyjából ilyen dolgokon szoktam néha pörgetni az agyamat, mely gondolkodást fokozottan előtérbe helyezi az, amit az ember manapság az utcán lát... ez a sok öntelt ember, akiknek a tudása, az élethez való hozzá állása illetve a felelősség tudata megrekett az ősök pénztárcájának méreténél és ennek köszönhetően már nagyon fiatal korban mernek megtenni olyan dolgokat, amit én még lehet a mai napig nem mernék bevállalni... és a tisztelet kérdéséről még nem is beszéltem... mikor csak azt látom, hogy taknyos fiatalok fütyülgetnek meg ugatnak a nyelvűket lógatva egy érett nő irányába, hát kérdem én, hogy a mi a gecit tudnál vele kezdeni, mikor még mindig csak annyi fogalmad van az egészről, hogy anyád csecséből szopkodtad a tejet, már ha a szádba adta... túl kapja ez a sok takony is... a kor iránti tisztelet már régen ki lett baszva a kukába... egy jó pohár kávé mellett körülbelül ennyi ugrott most be...

...a mai világról, ahogy én látom

 Furakor - Stressz

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://small.blog.hu/api/trackback/id/tr326853635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása