⌊ FB. ⌉

⌊ KÉPEK ⌉

⌊ KOMMENTEK ⌉

⌊ TELNEK A NAPOK ⌉

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

⌊ ELÉRHETŐSÉGEK ⌉

...az irigység nagy úr

2009.06.07. 00:02 :: Small

Sok ember van aki túl sokat hisz magáról... hát igen... az irigység nagy úr... a mai napon történt például az, hogy szegedi faszagyerek bekóstolta a barátnőmet... és amikor megtudta hogy én ülök a gépnél, ráadásul még rám tette azt, hogy ő már smárolt az én barátnőmmel, amikor mi már együtt voltunk... hát elég vicces egy figura... meg a story-ja is elég gyér volt... meg eléggé valószínűtlen... én megbízok a barátnőmben és tudom, hogy semmi nem volt... haverom neked üzenem, nem, hogy nem volt... de nem is lesz neked semmi közöd az én barátnőmhöz... max álmodban... jobb ha belenyugszol... az irigység nagy úr... az ilyen szarkavaró köcsögöket bassza meg remélem egyszer az élet úgy, hogy onnan ne bírjon felállni... az ilyen embereket tudnám úgy pofán vágni... azt hiszi bármit megtehet, meg bármit mondhat... csak az a gáz, hogy rólam az ilyen szarkavarás lepereg ám... szarok a fajtádra... az ilyen helyi faszkalapok amúgy felkúrják egy kicsit az agyamat... de nem azért, mert valamilyen szinten is felmerül bennem az, hogy van alapja annak amit mond... hanem azért mert, azt hiszi, hogy ő a király arc és, hogy ő azt tehet meg amit akar... hát nem... meg amúgy mi a faszt képzel az ilyen magáról? ... hogy majd ő jól bekavar, aztán mi összeveszünk? ... utána meg majd jól összejön ő az én barátnőmmel vagy mi? ... nem értem meg sose az ilyen faszagyerekeket... én lehet, hogy csak egy szaros utcagyerek vagyok... de te meg egy kis csicska irigy vagy haverom... az irigység nagy úr... az a durva ha boldog vagyok, egyből rám vágják, hogy paraszt vagyok... okey, akkor paraszt vagyok... ti meg irigyek... én meg boldog... ti meg nem... ennyi... csak azt nem értem, hogy mi a gecijért kell egyből mások boldogsága alá kavarni a szart... kavarja mindenki maga alá... utána meg szagolja... na mindegy... a lényeg annyi, hogy az ilyen csicska férgeket megcsapkodnám az tuti... és amúgy kajakra még büszke is vagyok rá, hogy ez a kölök próbálkozott... ez is bizonyítja, hogy nem ám akármilyen barátnőm van... akit nagyon szeretek... irigy vagy mi barátom? ... sose voltam irigy senkire... hiszen én mindenemért megküzdöttem... és én büszke vagyok... ti meg ezért vagytok irigyek... mert rájöttetek, hogy nem elég, hogy anyuciék alátok tolnak mindent... de igazából nincsen semmitek... hát az ilyenekre legyek irigy? ... én nem állok be abba a sorba, ahol...

...az irigység nagy úr 

u.i.: üzenem a fajtádnak, a szarkavarással sokra nem mentek... az még kevés...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://small.blog.hu/api/trackback/id/tr701168407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása