⌊ FB. ⌉

⌊ KÉPEK ⌉

⌊ KOMMENTEK ⌉

⌊ TELNEK A NAPOK ⌉

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

⌊ ELÉRHETŐSÉGEK ⌉

Small - Senkinek, semmi...

2015.05.09. 20:22 :: Small

Az, hogy merre járok, mit csinálok,
Nem figyelek rátok, hiába kiabáltok,
Senkinek, semmi…
Ugye érzed, hogy körülbelül ennyi,

Ha van pénzem, ha nincs pénzem,
Nem ettől leszek ember, én ezt érzem,
Senkinek, semmi…
Én tudom, hogy milyen irányba kell menni,

Az, hogy kivel láttok engem az utcán sétálni,
Infók nélkül, hogy a faszomba is bírnád ki,
Senkinek, semmi…
Majd én tudom, kivel mikor mit kell tenni,

Rólam könnyen beszéltek a hátam mögött,
Szemtől szembe már nem is olyan nyugodt ez a kölyök?
Senkinek, semmi…
Csak ti ehhez buták vagytok, észre kéne venni,

Én mozgatom a szálakat, amiket te nem is látsz,
Én nem az vagyok, akire te azt hitted, hogy vársz,
Senkinek, semmi…
Egy senki vagyok, aki majd meg fog egyszer lepni,

Unlak már titeket, a saját szarotokon kéne rágódni,
Én maradtam, mások kedvéért nem is fogok változni,
Senkinek, semmi…
A Dávidról szóló témákat nyugodtan el lehet feledni…

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://small.blog.hu/api/trackback/id/tr847445850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása