⌊ FB. ⌉

⌊ KÉPEK ⌉

⌊ KOMMENTEK ⌉

⌊ TELNEK A NAPOK ⌉

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

⌊ ELÉRHETŐSÉGEK ⌉

Small - Mond meg ki vagyok

2012.11.12. 21:36 :: Small

1.
Mond meg ki vagyok,
Próbálom összeszedni az összes darabot,
Vajon igaz barát? ki melletted mindenben,
Elég a mese mit még gyerekként elhittem,
Volt pár barátom kit régen szó nélkül
küldtem el, csak megmaradt emlékül,
A dühömet táplálta bennem egy ideig,
Hogy az a lány anno nekik jobban hitt?
Ők tudták tényleg ki vagyok? hát persze,
Hisz velük telt
el életem számos perce,
És mégse, mert akkor nem ezt tették volna,
Akkor is belé rúgtak mikor feküdtem a porba,
Ha tudod kérlek, kérlek mond meg ki vagyok,
Tessék segítek, fogd meg a kitépett darabot,
Fogd meg, érezd magadénak valómat,
Nyisd szét vitorlámat, mi hajtja hajómat,
Látod szemem, és tudod mégis ki vagyok?
Vajon tényleg az a helyes amin haladok?
Én tényleg átadom magamat neked,
Csak mond meg mit érzel mikor fogom a kezed,
Mond el mit érzel, ha hozzád ér a bőröm,
Csak én érzem, hogy olyan mint egy börtön?

Refrén:
Mond meg ki vagyok, hisz ha ismersz tudod,
A világban csak én vagyok ki rossz irányba futok?
Értsd meg nem tudom, válaszokat keresek,
Ha tudod, ha ismersz kérlek mond meg...
( mond meg kivagyok... )

2.
Megpróbálom elmondani mit gondolok,
Hogy szerintem ti bennem mit láthattok,
Mint kiderült, amit csinálok az nincsen rám írva,
Hogy néha könnyes szemmel, néha pedig sírva
ülök a gép elé, és írom amit érzek,
Csak ömlenek a szavak, mikor belülről vérzek,
Aztán persze legyintek, mert szarok az egészre,
Már nem érdekel a fájdalomnak azon része,
Mely sebeket hagyott mélyen a hátamon,
Amit nektek mutatok, ez lett, ezt vállalom,
Ezek után, amúgy le is szarom ki vagyok,
Mert egyszer a faszomba itt hagyok
mindent, és nem, semmi nem fog érdekelni,
Mert a hiányomtól senki nem fog térdre esni,
Mond meg ki vagyok, neked fogok hiányozni?
Kiégtem, már nem is nagyon fogok ábrándozni,
Figyelj már, te amúgy tényleg azt hiszed, hogy ismersz?
Az, hogy a beszélgetés végén egy chat ablakra x-szelsz
még kevés, ahhoz amire nekem szükségem lenne,
Ha tudod ki vagyok, csak akkor van értelme...

Refrén:
Mond meg ki vagyok, hisz ha ismersz tudod,
A világban csak én vagyok ki rossz irányba futok?
Értsd meg nem tudom, válaszokat keresek,
Ha tudod, ha ismersz kérlek mond meg...
( mond meg kivagyok... )

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://small.blog.hu/api/trackback/id/tr954904098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása