⌊ FB. ⌉

⌊ KÉPEK ⌉

⌊ KOMMENTEK ⌉

⌊ TELNEK A NAPOK ⌉

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

⌊ ELÉRHETŐSÉGEK ⌉

kerestem... ...találtam

2007.12.31. 11:13 :: Small

Itthon ülök, nem csinálok semmit... csak ülök miközben valamelyik magyar Hip-Hop előadó albumát hallgatom... nem keresek semmit... szilveszter van, én valahogy mégse találom a flasht... nem is keresem... nem is gondolkozom... csak ülök... megtaláltam a békémet egy lányba, akit szeretek... nem csinálok semmit, mégis olyan jó érzés tölt el, mintha csináltam volna ma már valamit... pedig nem... csak egyszerűen szeretek és érzem, hogy szeret... nem is kell többet mondanom, nekem ez pont elég... mindennél többet ér...  találtam... találtam egy olyan lányt, aki... nem is jutok szóhoz... nem is kell... nem tudom nektek elmondani, ezt érezni kell... én érzem... kerestem... ...találtam...

Milyen durva érzés amikor keresed a boldogságod... nem találod... nem és nem... és egyszer napom "bekoptogtat az ajtódon" és beengeded az életebe... életem részévé válik azaz ember, akire oly sokáig vártam... és megérte... és tudom elophatnak tőlem bármit, bármilyen tárgyat... de az érzéseimet nem tudjátok ellopni... mert keresem... és megtalálom... hiába próbáljátok eldugni előlem... nem lehet... mert az enyém... nem hagyom, hogy mások uralkodjanak az érzéseim felett... nem hagyhatom, mert elveszek... és nem akarok... nem is fogok... tudom ki vagyok és érzem, amit érzek... én ettől vagyok boldog... ezért szeretem az életet, bár több mint 20 évnek kellett eltelnie, mire tényleg megtaláltalak... soha nem akarlak elveszíteni... soha... sose felejtem el azt a pillanatot, amikor  egy villamosmegállóban állva, éppen vártuk az eszközt... és ott jött el az a pillanat, amikor igen... amikor éreztem, ahogy... ahogy szemeidben megláttam valamit... valamit... nem tudom, hogy mit... de ott éreztem meg igazán először azt, hogy szeretlek... és amikor ajkunk összesímult... sose hittem volna, hogy ez meg fog történni... de megtörtént... bármennyire is sablonosnak tűnik, nekem ez volt életem legszebb pillanta... 30 másodperce... mert megjött az eszköz...

Kerestem önmagamat is sokáig... nem találtam... amikor 2001 körül meghallgattam az első Hip-Hop cd-t, amit az egyik ismerősömtől kaptam ( azt hiszem Dózis volt, azóta több, mint 140 magyar Hip-Hop albumom van )... éreztem, hogy nekem ez kell... igen ez vagyok... megtaláltam az a stílust, amelybe tényleg megtaláltam önmagamat... nekem nagyon sokat jelent a Hip-Hop... szinte az életem... vagy nem is szinte... jó érzéssel töltött el az, hogy végre van egy olyan zenei stílus, amely hűen tükrözte a lelkivilágomat... pedig akkor még nem gondoltam arra, hogy eljön azaz korszak, amikor ebben stílusban fogok dalszövegeket írni... hogy ebben stílusban fogom majd kiírni magamból azt, amit akkor még fel sem ismertem... nem mondom, hogy tehetséges vagyok... nem is hiszem... de néha még magamon is meglepődök... azon, hogy olyan rímekben tudom leírni a minden napjaimat, hogy még szerintem is durva... még néha nekem is tetszik... találtam... találtam magamban valamit, amire egyébként büszke vagyok... nem mindenki képes erre... én úgy érzem képes vagyok... kerestem... ...találtam... és jól érzem magam... úgy érzem van értékem... találtam... jó érzéssel tölt el az a gondolat, hogy vannak embereknek akiknek tetszenek a dalszövegeim, a blogom, amit csinálok... jól esik... azzal is tisztában vagyok, hogy sok embernek nem tetszik vagy sok ember nem is érti... nem is keresi az értelmét... így nem is fogja megtalálni... de nem is érdekel... nem azért csinálom ezt az egészet, hogy utána mindenki azt mondja, hogy nagyon tetszik neki... nem kell mindenkinek tetszenie... különbözőek vagyunk... nem is biztos, hogy érdekel olyan emberek véleménye, akik nem is ismernek... de azért örülök minden pozitív és negatív kommentnek... de nem várom el senkitől, hogy beírjon... én kerestem valamit... amit itt, ezen az oldalon is megtaláltam... találtam egy olyan közeget, akiket érdekelnek gondolataim, úgyhogy igazából nem is ismerem őket... lehet, hogy te éppen az ország másik feléről engem olvasol... és jól esik... köszönöm mindenkinek...

Én mondom megéri, kimondani, kiírni magadból gondolataidat... ezzel nem akarok divatot teremteni, csak azt mondom aki érez magában annyit... hát rajta, kezdje el... én is elkezdtem valamit... találtam...

Már csak azt a lehetőséget keresem, hogy eltudjam készíteni az első albumomat... de még nem találom... akkor lenne teljes a boldogságom... de nem lehet minden ilyen egyszerű, nem találhatok meg mindent elsőre... túl könnyű lenne a dolgom... talán akkor túl szép lenne minden... akkor mit keresnék?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://small.blog.hu/api/trackback/id/tr3279867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása