⌊ FB. ⌉

⌊ KÉPEK ⌉

⌊ KOMMENTEK ⌉

⌊ TELNEK A NAPOK ⌉

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

⌊ ELÉRHETŐSÉGEK ⌉

lottón nyertem...

2008.02.04. 17:06 :: Small

Persze nem milliárdokat, csak az életemet... valakinek minden álma megnyerni a lottót... nekem annyira nem, persze jó az, ha az embernek van pénze, na de jóból is megárt a sok... Én sokkal jobban örülök annak, hogy van egy barátnőm, akit mindenél jobban szeretek... hogy vannak barátaim, akik bármiben mellettem állnak... és vannak emberek, akik tisztelnek... meg persze olyanok, akik utálnak... ez így normális... de én valahogy mégis úgy érzem, mintha ez nekem jutalom lenne... annak a jutalma, hogy megszülettem... Néha olyan hihetlen dolgok történek az életembe, hogy még annyira nem hiszem el az egészet, mintha megnyertem volna a lottó ötöst... pedig annak is elég nagy a valószínűtlensége... ezért nem is lottózom...

Úgy láttom egyre többen vagytok, akik nézegetik ezt a kis iromány gyűjteményt... én ennek csak örülök, és persze próbálom egyre érdekesebbé varázsolni ezt az egészet... de nem olyan egyszerű, ha az ember önmagát adja és nem "meséket" irogat... én pedig nem meseíró vagyok... csak egy egyszerű ember, aki próbálja elétek tárni gondolatait, élményeit, szóval az élete egy részét...

Tényleg csak megköszöni tudom, mindazoknak akik rendszeresen látogatják az oldalt... a kommentezőknek pedig még jobban köszönöm, mert igazából a kommentekből tudom levonni a következtetéseket, hogy én látom éppen jól vagy rosszul az adott dolgot... de tényleg mindenkinek csak megköszöni tudom, aki erre az oldalra kattintott... köszönöm...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://small.blog.hu/api/trackback/id/tr7325096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása