⌊ FB. ⌉

⌊ KÉPEK ⌉

⌊ KOMMENTEK ⌉

⌊ TELNEK A NAPOK ⌉

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

⌊ ELÉRHETŐSÉGEK ⌉

Ti azt hiszitek egyedül... én tudom, hogy nem...

2009.02.13. 00:25 :: Small

Ti azt hiszitek egyedül maradtam... hát közlöm, hogy világos legyen a számotokra is, nem maradtam egyedül... lehet, hogy egy kezemen megtudom számolni azt, hogy hányan állnak mellettem... lehet... de tudod mit Szabi... egyszer már leírtam mit gondolok rólad... azt kérted töröljem ki... megtettem... már láttom hiba volt... tudom mire gondolsz, miben hazudtam neked... ha arra gondolsz, hogy segítsek neked munkát keresni... akkor jobb ha tudod én szóltam Gyurcinak... de arról, hogy ki hazudik kinek, arról jobb ha te nekem nem papolsz... nem én mondtam azt, hogy rokonoknál szilveszterezek... hanem te... és tudom nagyon jól, hogy kivel szilvesztereztél...azt meg szerintem te se gondoltad komolyan, hogy én azokra fogom azt mondani, hogy a barátaim, akik pénzt adnak nekem... az csak segítség volt... de ha te azokat tartod barátoknak akik pénzt adnak neked, akkor csak gratulálni tudok... engem nem kell a barátodnak tartanod... csak azon gondolkozz már el egy kicsit, hogy azt az embert aki hátba támadot ( mégha nem is konkrétan téged ), aki hülyének nézett, nem csak téged, mindenkit... azt én szerinted barátnak tartanám? na de, ez nem az én dolgom... amúgy meg ne is várd, hogy eléd álljak és bármit is mondjak neked... mikor hónapok óta nem is találkoztunk szinte... nem is nagyon beszéltünk... és amúgy szerintem végig hülyének néztél ( pl.:szilveszter )... na, mindegy nem is ecsetelem tovább, tudom, hogy nagy ívbe... szóval, hogy nem érdekel ez az egész... engem se, megnyugodhatsz...

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://small.blog.hu/api/trackback/id/tr67940247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SZaby 2009.02.13. 14:16:44

Ki hiszi hogy egyedül? Tévedsz!
1. Én nem kértem soha hogy töröld le amit írtál, csak azt mondtam, nem igaz.
2. Én nem mondtam, hogy rokonoknál szilveszterezünk, csak azt hogy lehet és azt se neked.
3. Én nem tartom barátnak aki pénzt ad, kár hogy már elfelejtetted ki a barát, mennyi apró dolgot tettem érted, de sosem emlegettem.
4. Nem miattam nem találkoztunk, beszéltünk hónapok óta, kettőnk közül én voltam az aki mindig felhívott, hogy mi van veled, nem találkozunk?
5. Én sose szartam rád, csak mikor már te leszartál.
Nem állsz elém, hogy elmond mit gondolsz? Nem is kell mert úgyse tudnál mondani semmit, csak sajnálom hogy így lett vége a barátságunknak, de mivel téged nem "visel meg" ezért nem is érdekel, mivel tudom nem tartottál soha igazi barátodnak!

Krisztyke 2009.02.13. 16:59:09

Undorító amit művelsz...jó, hogy engem egyáltalán megemlítettél...nagyon jól esett mit ne mondjak, de nem is vártam mást tőled, mert egy gerinctelen csicska vagy aki csak msn-en tud szakítani velem...holott te hazudozol meg te nézel engem hülyének...de nem baj...ez sem érdekel...meg te jössz itt a nagy elveiddel, hogy én megmondom mindenkinek amit gondolok és, hogy utálom, ha valaki a hátam mögött pofázik...úrrristennn...nem csak engem...a barátaidat, de még itt a tudatlan embereket is hülyíted akik nem ismernek...én is el tudom mondani, hogy másnak mit kéne, meg mit nem kéne...de én nem mondom...érdekes...mert tudom, hogy én sem vagyok tökéletes... a másik amit még így utólag el akartam mondani...nem neked...hanem az embereknek akik ezt a szart olvassák, ha még van egyáltalán olyan akit érdekel a te kis csicska életed...szóval az, hogy kibaszottul nem igaz amiket ide leírkál a nagy small...itt írod hogy így szeretlek úgy szeretlek, meg hogy soha nem okozhatunk egymásnak csalódást...hát te okoztál nekem nem keveset...de tudod mit...én talpra állok...mert mellettem vannak emberek akik szeretnek és még egy napra sem hagynak egyedül amíg fel nem állok...de megnyugtatlak...nemsokára kimászok innen a sárból és..csak remélni tudom, hogy egyszer nagyon fox valakit szeretni...vele tervezed majd az egész életedet...és azt kívánom minden este, hogy basszon át mint szart a palánkon, hogy megtudd mit érzek most én és hogy honnan kell majd előröl kezdened az egészet...én is sok embert kúrtam át...aki nagyon szeretett...de most visszakaptam az élettől...ami jár az jár és előbb vagy utóbb te is megtudod, hogy mi jár ezután neked...legyél nagyon boldog szivem...nagyon szerettelek és bármit megtettem volna azért, hogy neked...nekünk...jobb legyen...de látod ennyit ért...ennyit értem...NEKED!...másnak sokkal többet fogok és semmit nem fogok másképp csinálni mással sem, mert úgy érzem eléggé odatettem magam...mindenki megtalálja az igazit...és a rossz után nekem már csak jó következhet...és nem kell sajnálnod...ez a te döntésed...ne sajnálkozz...minden oké velem...és annak örülök, hogy ez az egész nem akkor derült ki mikor már véletlenül hozzád mentem volna...úgyis megtalálom azt az embert aki mellett boldog leszek...és kérdeztem, hogy mi lesz akkor, ha megbánod a döntésed...és azt mondtad még a múltkor, hogy hát nem hívnál fel...hát ehhez is csak gratulálni tudok, mert ha igazán szeretsz valaki és megkérted a kezét, akkor valószínüleg nagyon fontosnak kéne lennie a másiknak és a büszkeségemet arrébb pakolom szépen és mindent megteszek azért, hogy visszakapjam...de te még erre se vagy képes és ezért kellett, hogy vége legyen, mert nem tudod félretenni és ha hibáztál akkor megpróbáltál volna mindent megtenni, hogy megbocsájthassak neked...és képzeld, ha ezt megtetted volna én meg is bocsájtottam volna neked...de nem!...semmi baj...Boldog valentin napot édesem!

Krisztyke 2009.02.13. 17:59:01

egyébként meg még annyi, hogy látom mennyire nem érdekel Szabi, ha fél egykor írsz róla...

Small 2009.02.14. 16:10:14

Szaby én nem felejtettem el amit tettél értem, de azt se amit én tettem... nem is emlegettem... nem is fogom... ha meg úgy gondolod, hogy soha nem tartottalak igaz barátomnak, lelked rajta, ahogy érzed... én ezt másképp gondolom... de mind1...
süti beállítások módosítása