⌊ FB. ⌉

⌊ KÉPEK ⌉

⌊ KOMMENTEK ⌉

⌊ TELNEK A NAPOK ⌉

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

⌊ ELÉRHETŐSÉGEK ⌉

most kell eldöntenem...

2009.04.20. 22:04 :: Small

Kedves olvasó! Mielőtt elkezdenéd olvasni amit ide írtam, kérlek indítsd el a videót... csak úgy kapod el az irományom flashét...


Nekem most kell eldöntenem... én döntöttem... választottam egy utat, amin végig fogok menni... nem adom oda senkinek ezt az érzést... legyen bármilyen nehéz... végig csinálom... tudom nem lesz könnyű... érzem nem lesz könnyű... de nem érdekel... nem fogok kitérni előle... végig csinálom... ha addig élek is... erőt gyűjtöttem, feltürtem ing ujjam és elindultam... egy lapra tettem fel az "all in"-t... vagy nagyot bukok és kiesek... vagy besöpröm az összes tétet az asztalról... sokszor éreztem már, hogy vakon megyek előre... de ezt most nem érzem... tudom mit csinálok... és tudom kiért csinálom... ami nem mindegy... mondhat bárki bármit... nem érdekel... legyen ez az én dolgom... elmondtam neked, hogy nem érdekel meddig... várni fogok... és emiatt ne is érezd magad rosszul... majd az idő sok mindent megold... ez az én döntésem... az én választásom... és senkinek nincs joga elvenni tőlem ezt az érzést... és nem is hagyom, hogy bárki is elvehesse... nagyon sok dolgot kaptam tőled... amit eddig nem is éreztem... nem is hittem, hogy van ilyen... de van... és megláttam... én megláttam...és boldog vagyok... ebben a helyzetben is... mert ha nem is lehetsz mindig velem... és ha együtt vagyunk is csak úgy, mint "barátok"... nem tudom szavakba önteni... nem tudom leírni milyen érzés van olyankor bennem... nem is tudom ezt az érzést minek nevezzem... talán ez a szerelem? ... talán ez azaz érzés amire minden ember vágyik... talán ez az érzés az, amire azt mondják, hogy nekem ez jelenti a boldogságot... szerintem nálam ez azaz érzés... biztos az... nekem Te jelented a boldogságot...

 

csak tíz percet kérek mindenkinek az életéből, hogy hallgassa meg ezt a két számot...   és döntse el mindenki magában mit érez...

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://small.blog.hu/api/trackback/id/tr811076953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Small 2009.04.22. 15:01:26

Thx az ajánlást... megtisztelő... ment a re ajánlás... este kilőve mert húzom az igát... :)
süti beállítások módosítása