⌊ FB. ⌉

⌊ KÉPEK ⌉

⌊ KOMMENTEK ⌉

⌊ TELNEK A NAPOK ⌉

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

⌊ ELÉRHETŐSÉGEK ⌉

Small - Lehettem volna...

2014.10.09. 17:20 :: Small

Lehettem volna seggnyaló, nem lettem,
Lehettem volna újgazdag, nem lettem,
Lehettem volna két színű vagy akár gerinctelen,
De ami a szívemből jött azt mindig meg is tettem,
A pofám miatt leszek talán egyszer szarban,
De mindig volt rá okom, ha valakit lesavaztam,
Senki kedvéért nem fogok majd jó pofát vágni,
Parahelyzetbe se én leszek, aki odébb fog majd állni,
Lehettem volna életképtelen szar darab,
De vannak elveim, melyek életben tartanak,
Eszerint élek és cselekszem minden kibaszott nap,
És ezért nem lettem egy utcára kibaszott fasz,
Aki lenézi a többit, pedig semmire se képes,
Még jó, hogy a háttérben a pénztárca is széles,
Így én is elérnék bárhová, meg lógatnám a nyelven,
Én nem vagyok olyan poziba, hogy jó legyen a seggem?
Bennem van motiváció, tele vagyok tervekkel,
Csak nehéz versenyezni a sok seggnyaló kedvenccel,
Lehettem volna, de hát engem nem olyannak szültek,
Aki ha akadályba ütközne, feladja és tüntet,
Nincs olyan akadály, amit nem lehet ledönteni,
A földről felkelve a legjobb az "i"-re pontot feltenni,

Mikor már mindenki elhitte, hogy nem vagy rá képes,
Van az a pont, amikor már az én türelmem is véges,
Lehettem volna
, de kurvára nem az a fajta lettem,
Magamnak köszönhetem, amit az asztalra tettem...

KILLAKIKITT feat. Slaine & N.B.S. - Lehettem volna

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://small.blog.hu/api/trackback/id/tr726775383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása