⌊ FB. ⌉

⌊ KÉPEK ⌉

⌊ KOMMENTEK ⌉

⌊ TELNEK A NAPOK ⌉

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

⌊ ELÉRHETŐSÉGEK ⌉

érdekesség...

2009.06.20. 14:03 :: Small

Kezdeném egy olyan dologgal, amin mostanság flasheltem, hogy vajon miért van? ... vagyis pont, hogy miért nincs? ... miért nem volt? ... ez csak egy kis apróság, de kurva szarul esett az, hogy nekem ( hétfő óta pedig nekünk ) nem lett és tudom, hogy nem is lesz tartva "bucsúbuli"... ez elég szarul érintett... de hát talán tényleg ennyit értem/értünk... és talán tényleg ezt érdemlem/érdemeljük tőletek, akikért talán "semmit" sem tettem/tettünk... ugye? ... na mindegy, igazából nem is érdekel már ez a dolog... csak szarul esik... és szerintem a sorstársamnak is hasonló a véleménye erről a dologról... de mondhatnám azt is, hogy mi ezen már meg se lepődünk, szinte már megszoktuk... jók voltunk sokszor, sok helyzetben... de minek? ... mikor még egy kurva bucsúivás se lett az eredménye... azért köszönöm, jó "buli" volt...

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://small.blog.hu/api/trackback/id/tr561196941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

encykesösi 2009.06.21. 11:35:27

Relax.......

Nincs elfelejtve semmi az ég világon, csak most Nekem is (aki ezeket a kis bulikat szokta szervezni) igencsak összejöttek dolgok,majd egyszer talán elmesélem...

Tudom szarul esik az érzés és a tudat,hogy még nem volt buli, de nyugi, mert ez egyáltalán nem azt jelenti, hogy el vagy felejtve,de sok emberre sok minden nehezedett mostanában. csak ezt most sajnos nem igazán tudjuk megosztani veled, mert nem vagy itt és ezért nem tudhatod...

encykesösi 2009.06.21. 11:43:25

ja és még annyit, hogy nem egy idióta,felszíneskedő emberekkel töltött, búcsúbulitól függ,(ahol igazából senkinek sem te számítasz, hanem mindenkit csak önmaga érdekel) hogy kit mennyire szeretnek.Ez csak itt belül dől el.....

...de ahogy érzed

Small 2009.06.21. 14:23:20

akkor majd ha összejön megbeszéljük a dolgokat... de amúgy tudod, hogy pont nem rád gondoltam akkor amikor ezt leírtam... mert tudom, hogy te nem szarsz le se engem, se Gyurcit... azt is vágom, hogy zajlik az élet és meg is értem... nah jó légy, majd beszélünk valamikor... :)
süti beállítások módosítása