⌊ FB. ⌉

⌊ KÉPEK ⌉

⌊ KOMMENTEK ⌉

⌊ TELNEK A NAPOK ⌉

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

⌊ ELÉRHETŐSÉGEK ⌉

bizonyítás vagy seggnyalás?

2010.04.16. 11:26 :: Small

Megmutattuk mennyire vagyunk vakok... komolyan "egy emberre" akarjuk bízni az elkövetkező 4 évet? ... hát gratulálok... én nem hiszek egyik párnak se... de az azért durva, hogy egy párt kezébe adjuk a sorsunkat... ide jutottunk... hazduik az egyik... hazudik a másik... eddig hittünk az egyikben... most hisztek egy másikban... ugyanolyan fos lesz minden... csak most másoknak lesz tele a zsebük lóvévval...
de az átlag polgárok ugyanúgy fognak napról-napra élni... napról-napra szopni...

Valaki bizonyítja mire képes... valaki meg seggnyalással próbál magának utat törni... biztos vagyok benne, hogy ezt olyan ember is olvassa aki az utóbbi oldalon áll, rám pedig azt mondja, hogy nagy a pofám, mert én nem állok vele egy oldalon... nem képviselem azt amit ő... ez van... mindig is tudtam, hogy nagy a pofám és ez sok embernek nem tetszik... de én legalább bizonyítok is... ezzel csak az a baj, hogy utána meg hallgathatom soraim kiforgatásást... szavaim kitekergetését... szófoszlányok kiragadásást, melyek teljes szövegkörnyezetben teljesen mást jelentenek... mint ahogy én azt a kiragadott szövegrészt visszahallom... az a baj, hogy valahol mindig útólér a "szarkavarás"...
döntse el mindenki magában, hogy:

bizonyít vagy seggetnyal...

 

Vozal feat. ARTos Csaba - Érettségi


Sok éretlen ember... bedől minden kimondott szónak... egyből mindent elhisznek... anélkül, hogy megkérdeznék az éríntett személyt is... aztán persze ha mégis kiderül egyből megy a terelés, hogy nekem ez meg ez mondta amúgy... hát amúgy meg leszarom... meg persze egymás háta mögött megy a susmogás... és ha valaki az ilyen pletykák miatt beszopja... a többi csak röhög a háta mögött... ez a helyzet... aztán meg jönnek a keményítések... csak azt nem értem mire? ...
mire vagy kemény Szaby? ... te engem akarsz a betonba taposni? ... előbb magyarázd meg az okát... régen nem foglalkozok veled... nem tudom honnan vetted, hogy én kavarok a hátad mögött... volt melletted elég ember akik szeretnek kavarni... tudod akiket én eldobtam magamtól... majd egyszer azért örülnék ha elmondanád, hogy mire fenyítesz? ... ennyi...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://small.blog.hu/api/trackback/id/tr591926399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vozal 2010.06.01. 15:25:31

érettségi... józene:)
süti beállítások módosítása