⌊ FB. ⌉

⌊ KÉPEK ⌉

⌊ KOMMENTEK ⌉

⌊ TELNEK A NAPOK ⌉

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

⌊ ELÉRHETŐSÉGEK ⌉

Small - Gyere velem jó barát...

2014.01.06. 16:36 :: Small

Gyere velem jó barát, feléd nyújtom a karom,
Nem minden ismeretlen egyből egy barom,
Még ha a világot is szarom, akkor is látom,
Kinek, merre, vajon mi lenne az álom?
A tiszteletet basszátok szét a csicska posztokkal,
Tudod szemtől szembe sajnos sose úgy hallottam,
Ment vagányan az oldalra, a lényeg ott mit látnak,
 A kibaszott pénzért meg sokan fordítottak hátat, 
  Kurvára erről szól, csak nem veszitek észre,
Ki kinek a kije, meg hogy tapossunk a népre,
Gyere velem jó barát, csak egy kicsit nézzünk mögé,
Hogy a TVben lévő sztárok miatt lesz ez a sok gyökér,
Engem meg lehet kritizálni, hogy csak egy senki vagyok,
Csak én a hírnév miatt a saját számba inkább nem szarok,
Így hát meg se lepődök, lassan már mindenki celeb lesz,
Na meg az interjú szobákban szék helyett is nyereg lesz,
De tudod csak elbeszélgetünk, hogy meg legyen a fellinge,
A magyar meg vevő rá, hogy a sok hülyeséget elhiggye,
De te gyere velem jó barát, hátha tényleg megértesz,
Ha megpihennék egy kicsit a valóság mindig felébreszt,
Mert ő nem pihen, ő sose lesz fáradt,
Tőlünk meg majd az utódaink várják mindenre a választ,
De én már most ne nagyon értem,
És a gyermekemet ettől a sok fasztól már előre féltem,
Anyuci úgyis megvesz mindent amit a klippekbe láttok,
És ezért érzem úgy, hogy az utcán csak csicskákat látok,
És elhiszi, hogy ő mindent tud, meg már mindent átélt,
Mert ő az utca gyerek, csak egyszer az utca tesó rád lép,
Ahogy hordjátok a sapkát basszátok meg, attól vagyok rosszul,
Még véletlenül se arra áll, amerre a fejed a fordul,
És aki igazán elkötelezte magát ennek a műfajnak,
Remélem nem dől be ennek a sok műrajnak,
Gyere velem jó barát, menjünk innen valamerre,
Mert itt sok ember nem ott van, ahol igazából van a helye...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://small.blog.hu/api/trackback/id/tr105739201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása