⌊ FB. ⌉

⌊ KÉPEK ⌉

⌊ KOMMENTEK ⌉

⌊ TELNEK A NAPOK ⌉

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

⌊ ELÉRHETŐSÉGEK ⌉

Miért?

2007.12.31. 00:00 :: Small

Életem nagy kérdése ez...

Miért születünk? miért halunk? Miért lélegzünk? Miért eszünk, iszunk? Miért élünk?... Titeket is érdekelnek ezek a kérdések tudom... Engem is érdekel... Azt hiszem ma van a névnapom? de miért pont ma? Nem is a számadat a lényeg, hogy december 30, az csak arra jó, hogy az életembe be tudjam valahova sorolni ezt az eseményt is...

Kilépek az utcára, látom az emberek, ahogy szeretik vagy gyűlölik egymást, és mindkét helyzetet élvezik... miért?... Látom nap mint nap, a gyűlöletet, a szeretet, a békét, a háborút... de ezek miért jók?... Minden nap végig gondol, arra a kérdésre a választ: Vajon jobb lett az életem attól, amit ma tettem?... Minden nap eljutok arra pontra, amikor selejteznem kell ( munkahelyi ártalom ), végig kell futtatnom magamban, hogy ki mit mondott azon a napon nekem... miért mondta?... ha értékesnek találom, elraktározom... ha nem, mehet a selejtbe... vajon miért nem találom értékesnek?... vajon tényleg nem az?... Miért van az, hogy én tudok veletek őszinte lenni, ti pedig nem is törekedtek erre... Miért van az, hogy én nem azt nézem, hogy mivel tudok a másiknak ártani... Miért van az, hogy én mindig olyan dolgokért kaptam az életem során, amiért inkább elég lett volna, ha kapok egy köszönömöt... de pont azt nem kaptam meg ( sose )... Miért?

Ha végig gondolom... a magyar nyelv csodája, hogy van rengeteg kérdőszavunk... használhatom akármelyiket, de a legvégső kérdés, ami miatt rágom majd belülről önmagadat bármi kis apróság vagy nagy lelki kérdésben, az úgyis a miért? lesz... ez a kérdés amelyre bizonyos dolgokban sose kapok választ, lehet bármilyen hosszú az életem... tudom, hogy úgyse kapok választ... várhatok rá akár meddig, a válasz majd a következő állomáson van... vagy a következőn? vagy még azon se?... akkor hol van? engem már ez nem nagyon érdekel, elfogadtam és beletörődtem, hogy egyszerűen mindenre nem lehet választ kapni... lehet nem is kell... de miért nem?... lehet sok dolgot sokkal könnyebben észre vennék, ha múltban kaptam volna válaszokat... de lehet sokkal nehezebben tudnék megbízni az emberekben... szóval jó ez, úgy ahogy van... nem kell nekem mindent tudni... nem is ez az élet célom, de néha ráforgok ezekre a dolgokra...

Semmit nem várok attól, hogy ezt most leírtam, tudom, hogy nem kapok érte semmit... de akkor miért írtam?

Te tudod, hogy miért?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://small.blog.hu/api/trackback/id/tr64279635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása