⌊ FB. ⌉

⌊ KÉPEK ⌉

⌊ KOMMENTEK ⌉

⌊ TELNEK A NAPOK ⌉

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

⌊ ELÉRHETŐSÉGEK ⌉

újabb "kulturális" vírus...

2013.04.08. 21:17 :: Small

Na egy kicsit kiégtem... a mai napon nem mondom azt, hogy szerettem volna, de sikerült félálomba belehallgatnom ebbe az új műsorba... egyszer csak felkaptam a fejem, és kajakra néztem... újabb "kulturális" vírus, melynek a terjedése csak rajtunk múlik... igazából számomra megdöbbentő... és bocsánat, hogy így fejezem ki magam, de a mai trend, hogy nézzük a kemény csávókat, meg az olcsó lányokat... buliba verekednek... tini picsák, kemény fiúkákkal autót lopnak... stb... kiégés... mondják a videó játékokra, hogy agresszivitást váltanak ki az emberekből... ez a műsor meg kúrválkodást, meg vagánykodást... azoknak a szülőknek is gratulálok, akik engedik gyermekeiket ilyen műsorban szerepelni... én se vagyok szent, de ez mi a fasz? bocsánat még egyszer a csúnya fogalmazásért, de sajnos belőlem ezt váltotta ki ez a szar... mer nem tudok rá mást mondani... és ez a legnézettebb sorozat? hát kajakra gratulálok, a sok birka nézi a többi birkát a műsorban, és lemerem fogadni magában azt gondolja, de szeretnék ott lenni köztük... meg de szeretnék én is hírnevet szerezni... hát ha valaki így szeretne hírnevet, ahhoz megint külön gratulálni tudok... tedd szét a lábad, vagy legyél kemény, és hidd el nekem, a sok ostoba fel is fog rád nézni, lesz is hírneved a csicskák között...

G R A T U L Á L O K     R T L     K L U B   !!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://small.blog.hu/api/trackback/id/tr815212371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása