⌊ FB. ⌉

⌊ KÉPEK ⌉

⌊ KOMMENTEK ⌉

⌊ TELNEK A NAPOK ⌉

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

⌊ ELÉRHETŐSÉGEK ⌉

nesze neked...

2008.01.01. 18:13 :: Small

itt az új év... az első nap és máris megválok egy "barátomtól"... nem is értem miért kell mindig balhézni... magának kereste a bajt, de én biztos, hogy többet nem is akarom látni... nesze neked... ha ez kell... tőlem magkaptod ami jár... engem felejts el egy életre... lehet jobb, hogy nem voltam ott... én már régen is éreztem, hogy a társaság szempontjából nem lesz ennek jó vége... nesze neked... igazam lett... remélem mostmár a többiek is bellátják, hogy nem hiába nem közelettem hozzá annyira... meg is lett az eredménye...

Nekem nem kell magyaráznod, tudod, hogy úgyse érdekel... ezen nincs mit megmagyarázni... amit tettél... az nem pont "baráti"... sőt... szerintem ettől a naptól kezdve ne is keress engem ( vagyis minket )... Gondolkozz el magadban, hogy mit is tettél... de az én szememben már nem tudsz a helyzeteden segíteni... ez már örökkre így marad... ne is törd magad... ennyi volt...

nesze neked...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://small.blog.hu/api/trackback/id/tr2281150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása