⌊ FB. ⌉

⌊ KÉPEK ⌉

⌊ KOMMENTEK ⌉

⌊ TELNEK A NAPOK ⌉

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

⌊ ELÉRHETŐSÉGEK ⌉

történek dolgok...

2008.05.09. 11:58 :: Small

A tegnapi napon például felmondtam a munkahelyemen... már csak 1 hónapot töltök a cégnél... lesz ez még így se... lesz ez még... jobb is...

Néha megfővök ezen-azon... kicsit besokaltam mostanába... néha élvezem... néha nem... mostanába mondjuk nem vagyok a legjobb állapotban... fáradt vagyok, idegess... csak tudnám miért foglalkozok én mások hülyeségével... néha még magam se értem...

Small - Lelkem mélyén ( refrén )
( 2006. 10. 31. )

Gyerekkori fotók, első szavak, mondatok, dalszövegek,
Ezek a dolgok, melyek életemben életemről születtek,
Lelkem mélyén örömről és bánatról néhány mondatban,
Úgy érzem ismertek, magamról sok mindent elsoroltam,
Születéstől halálig, egy pár sor, hogy tudjátok léteztem,
Sokat szenvedtem, sírtam, de ez jutott és élvezem...

 

Hát ez ilyen egyszerű... az élet néha szar... néha meg jó... néha élvezem... néha meg nem... de akár ki akármit mond rám... akárki akármit is lát rajtam... le lehet ugatni... lehet rám azt mondani, úgy látom megint idegess vagy Small... a válaszom csak annyi: ...Én egy boldog ember vagyok, csak néha elém söpri a szél a szemetet...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://small.blog.hu/api/trackback/id/tr96461166

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása