⌊ FB. ⌉

⌊ KÉPEK ⌉

⌊ KOMMENTEK ⌉

⌊ TELNEK A NAPOK ⌉

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

⌊ ELÉRHETŐSÉGEK ⌉

elég volt...

2008.11.03. 16:15 :: Small

Na szóval, leléptem a mekiből mert az egész egy nagy... csak azok a dolgok érdekelnek, hogy a meki tulajának, hogy van joga, hogy van pofája fel hívni a leendő munkahelyem tulaját, hogy légyszi se Dávidot, se volt mekiseket ne vegyél fel, mert nem marad emberem... vagy hogy van egyáltalán ahhoz joga, hogy megegyezen a leendő munkáltattómmal milyen órabérek legyenek ( hogy ne kapjak több pénzt )... és azt hiszi ha ezeket a lépéseket megteszi akkor ott fogok maradni abba az egész szarba... ha valaki lépni akar, lépni is fog... csak nem értem hogy van joga utána nyúlni a dolgozójának? ahol minden vezető ( tisztelet egy-két kivételnek ) úgy el van szálva magától, hogy az hihetetlen... pedig tudják, hogy ők is honnan indultak... ugyanolyan csicska dolgozók voltak mint én, vagy éppen te... csak a seggnyalással sikerült feljebb kerülniük... de attól még nem vagytok többek semmivel, jobb ha tudjátok... és valaki azért keress százereket meg szolgálati gépjárművet is kap, mert beleköt mindenbe, amúgy meg segg hülye... én meg megszakadok és kiszúrják a szemem havi 52-vel... Az ego kicsit felszökött a hamburger csináló "faszagyerekek" között... kicsit nagy a pofa az étterem falai között... undorodok az egész helytől... nem éppen a teljesítményt díjazzák, inkább azt, hogy kinek mennyire csorog el a nyála... meg a másik, az, hogy emberi módon kezeljenek valakit, hát jobb ha most kiveritek a fejetekből... ki akarsz menni wcre és nem engednek ki mert forgalom van... de ha nincs forgalom, még néha akkor se... akkor is vizeld össze magad, vagy kakiljál be... nem érdekli őket... egy műszakba 2 cigi szünet... a vezető meg bent pöfékel az irodába egész nap... hát szerintetek, ezek után ha ki engedett hanem, én kimentem... rosszabb mint egy börtön... vicc az egész... emberség egyenlő a nullával... az a lényeg hogy robotoljál, megszakadj, és a pofádat fogd be... mert ha valakinek valamiről véleménye van, úgyis azt kapja mit okoskodsz "csicska" dolgozó, vagy mire van ilyen nagy pofád? na ezért vertem szájba majdnem egy-két embert... velem ne bánjon úgy senki ok nélkül úgy mint egy kutyával... mert én is úgy fogom visszaadni... aztán megint az jön hogy nagy pofája van a dolgozónak... nem nagy pofám volt, csak nem hagytam magam eltaposni, jobb ha tisztába vagytok ezekkel a dolgokkal... hirtelen kb. ennyi jutott eszembe amiért azt mondtam, hogy lépek...

Jogok nincsenek... neked meg kell alázkodni... azért hogy dolgozhass, közbe azt suttogják egyfolytába a füledbe, hogy itt mindenki pótolható... de azért próbáltatok, ilyen-olyan úton módon ott tartani... mi van nem vagyok pótolható? na erről ennyit...

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://small.blog.hu/api/trackback/id/tr21747620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Breed 2009.01.19. 19:29:15

Roland tényleg egy buzi faszopó!
Ha ez utólag is de ha tud vigasztalni én megmondtam neki, hogy nézzen magába és hogy a qúrva anyját!

Breed 2009.01.19. 19:29:47

Üdv!
Egy volt mcd dolgozó!
süti beállítások módosítása