⌊ FB. ⌉

⌊ KÉPEK ⌉

⌊ KOMMENTEK ⌉

⌊ TELNEK A NAPOK ⌉

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

⌊ ELÉRHETŐSÉGEK ⌉

Úgy lennék...

2009.03.15. 01:13 :: Small

Úgy lennék... lennék én még 12 éves, mikor még csak a labda meg a kézilabda kapu éltetett... amikor még tényleg nem nagyon kellett semmivel foglalkoznom... úgy lennék... de inkább mégse, mert 12 évesen jött életem mély pontja... mely még mindig csak az én titkom... mely még mindig kihat rám... melyet még mindig érzek... melynek még mindig nyalogatom szívemben a foltajait... de talpara álltam... talpra álltunk... nekem hidjétek el, ha másnak nem is... nem szabad feladni... többet ér a mélyből felmászni... mint a magaslatot színten tartani... mondták rám, hogy túl sötétek a dalszövegeim... túl szomorúak... túl sok benne a gyűlölet... és valaki azt is mondta, hogy nem lehet igaz, hogy ennyire sötét volt a múltam... hát üzenem mindekinek... nem mindenkinek ragyogja be rózsaszín napsütés az életet... vannak boldog és vannak boldogtalan gyerekkorok... a mostani generációt is előre is sajnálom... csak nézzünk széjjel 2009-ben, hogy is áll az életünk... hitelből... hitelbe... számláról... számlára... falatról... falatra... sajnálom, hogy vannak emberek akiknek ez a sors jutott... mert én tudom milyen... visszatérve a gyűlöletre... igen... ki kell mondanom, hogy van bennem gyűlölet, nem kevés... a gyűlölet gyűlöletet szűl... engem gyűlölt akkoriban elég sok ember... azért mert csóró voltam... azért mert nem volt semmim csak a pofám, amit ugyanúgy kinyitottam... akkor is... és most is... és így bennem is megszületet a gyűlölet... lehet, hogy valójában önmagamat gyűlölöm? hát nem... én az olyan embereket gyülölöm... akinek apuci, meg anyuci alá tesz mindent... azzal nem is lenne baj... csak ha az ilyen ember fikázza azokat akik a két kurva kezükkel dolgoztak meg egy 150 Ft-os zokniért... nah az ilyenért elég könnyen pipa leszek... az ilyet kurvára nem bírom nézni... az ilyentől van hányingerem... és az ilyen ember ne mondja már nekem azt, hogy elég gáz, ahogy kinézel... az ilyet rugnám szájba... és az ilyen emberekre buknak a mai lányok is... azért mer rajtam nem feszül mindenen a devergo, vagy a gucci, vagy a f****m tudja milyen márka név... azért én még lehet többet érek nálatok emberileg... sőt nem is lehet, hanem biztos... úgy lennék én is ilyen? hát nem... nem akarok pénztől fröcsögő, zselés hajú, apu verdájában feszengő selyem fiú lenni... én amit elértem, azt csak magamnak köszönhetem... azt is, hogy például a vapianoban 3 pályának vagyok a vezetője... inkább maradok a "szaros kis sárga biclimmel" a járdán közlekedő emberek "kurva anyját ennek a kölöknek" jelzője...
úgy lennék... úgy maradnék... úgy maradok, ahogy voltam...

Small - Úgy lennék
( részlet )

Mindig mikor felkelek, semmi se másabb,
Ugyanolyan nap van, csak a tér lett tágabb,
Egy újabb nap az életemből, úgy lennék,
Lassan 22éve mindennapom újabb emlék,
Azt hiszitek tényleg kurva jó dolog felnőni?
Minden nap képes az ember egy kicsit fejlődni,
Úgy lennél kicsit másabb? én mégis ugyanilyen,
Mert tudom amit elkezdtem, végig is viszem,
Forgattak kést hátamban, de nem fájt annyira,
Mintha vérző testel, fájó arccal dőlnék le egy taxira,
Úgy lennék szónok, mégse akarok én beleszólni,
Mások, hogy basszák el, hogy fogjátok eltolni,
Életünk apró vidám részeit, életük gyerekkorát,
Te döntesz, hogy megszokod-e a rácsos szobát?
Úgy lennék végre, úgy állnék végre stabil lábon,
Érzem csúszik a talaj, csúszik minden lábnyom,
Nem is tudom mi történik mostanában velem,
Eldobtam magamtól, kik fogták eddig kezem,
Eldobtam, lettem volna inkább egyedül és vétlen,
Nem ért volna bennetek, szemetekben szégyen,
Úgy lennék, úgy akarnék lenni, úgy lettem volna,
Azaz ember kinek időnként nem lóg lent az orra…

 

úgy lennék... majd meg tudjátok milyen...

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://small.blog.hu/api/trackback/id/tr81002763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Livcsi 2009.03.15. 13:02:47

Büszke vagyok Rád, tök durva amiket elértél, és ahol most vagy, mindent magadnak köszönhetsz!!csak így tovább!

Small 2009.03.15. 17:08:49

Köszönöm szépen... rajta leszek...

Dzsiza 2009.03.27. 17:56:20

Ismerős helyzet, mint sok általunk havernak /barátnak számított embernek itt Debrecenben. Sajnos ez a mai "divat", egyre több szemét aki még élvezi a gyerekkort, mindent megkapva, majd hoppon marad ha apuci/anyuci nem lesz mögötte és az átlagos IQjával, semmi tudással néz szembe azzal amivel sokan már szembenéztünk nagyon régen.De keménynek érzik magukat még így is, mert a perspektívájuk az hogy mindig lesz biztos anyagi háttérük és magasabb helyen állnak nálunk a mocskos pénz miatt. Innen is üzenem nekik,hogy visszanyal még a fagyi;) Small neked meg kitartás, mint minden olyan személynek aki ezt átélte vagy sajnos még folyamatosan megéli.Ennyi jutott nekünk, majd elérjük mi magunktól a többet elveinkhez hűen (emberien).

Small 2009.03.28. 13:53:23

Én kitartok, eddig se adtam fel ezután se fogom... az általad említett anyuci apuci kedvenceknek meg csak annyit... hogy nyaljátok ki az ördög seggét egyszer... Respect...
süti beállítások módosítása