⌊ FB. ⌉

⌊ KÉPEK ⌉

⌊ KOMMENTEK ⌉

⌊ TELNEK A NAPOK ⌉

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

⌊ ELÉRHETŐSÉGEK ⌉

mit érek?

2009.04.25. 18:03 :: Small

Mit is érek?

Hát valakiknek nagyon is sokat... valakiknek annál sokkal kevesebbet... valakinek meg semmit... valakinek csak akkor érek bármit is, amikor valamire szüksége van, amihez én pont jól jövök... igazából nem érzem azt, hogy valakinek igen is érnék valamit... nem sok ember van körülöttem, akiknek tényleg igazán fontos vagyok... nem sok ember van akik tényleg kimutatják, hogy jelentek nekik valamit... ez egy kicsit szar érzés... de meg van a jó oldala is... általában csak morzsákat szór elém az élet... de még mindig jobb mintha elém rakna egy szeletet, ami nem ízlene... elvagyok én így is... a gépem előtt ülve... vagy a "kis szaros narancssárga biciklimet" hajtva... de hogy mit is érek valójában? ... hát nem nagyon tudok erre a kérdésre választ adni... tükörbe nézek... csak nézek... nézek... és mit láttok? ... egy 21 éves srácot... egy 21 éves srácot, aki inkább magát hozza szar helyzetbe azért, hogy másokat megvédjen a támadásoktól... egy olyan srácot látok, aki ahol tud segít mindenkinek... akinek adnak a véleményére... akit valamilyen szinten elismernek... és talán még vannak olyanok akik fel is néznek rám... de legbelül minden egyes nap, önmagamat gyötröm... és olyan helyzetekbe segítek másokon, amit én már megéltem, vagy tapasztaltam... viszont a saját dolgaimban nem nagyon találok megoldást semmire... talán pont azért, mert mások boldogsága kicsit fontosabb mint a sajátom... erre szokták azt mondani, hogy kivűlállóként könnyű bármit is mondani... attól függetlenül, hogy pont nem én vagyok olyan helyzetben, amiről elmondom a véleményem... nem lehet rám azt mondani, hogy kivűlálló... de valakinek lehet csak annyit érek, mint egy kivülálló... de szeretek kivűlállóként másokban élni... kivűl állok és mégis benned élek... ennyit érek? ... hát ha ennyit, akkor ennyit... de tudjátok nekem az is elég, ha valakiben csak egy kicsit benne élek... mert az már azt jelenti, hogy fontos vagyok nektek valamennyire... és ha az igazi értékemet kellene valamilyen adattal jellemezni... nekem elég ha csak azokban van értékem, akik rendszeresen látogatják ezt az oldalt... pont elég...

Mit is érek?

Hát nem tudom... lassan 22 éves korom felé döcögve... nem sokat... vagy inkább semmit... tele vagyok önbizalommal... de néha mégis nullának érzem magam... néha úgy érzem, hogy képes lennék az álmaimat valóra váltani... de nem teszem... hogy miért? ... nem tudom... ilyenkor feszít belülről egy kicsit azaz érzés, hogy nem vagyok más... csak egy nagy senki... és hiába kapok bíztatásokat... nem tudok belőlük erőt gyűjteni... pont azért, mert az én szememben... ha tükörbe nézek, azt látom... hogy nem érek semmit... és igazából ezekben a pillanatokban teljesen mindegy, hogy mások szemében mit érek... ha a sajátomban semmit... és igen... tudom... most sokan azt gondolják, hogy ezt mit sajnáltatja magát? ... hát kurvára elárulom, hogy akik eddig is olvasták ezt az oldalt, tudják, hogy ez nem önsajnáltatás... csak az önértékelésemmel vannak problémáim... és nekem ne mondja senki, hogy nem érezte azt amikor a tükörbe nézett... hogy nem ér semmit... biztos, hogy már mindenki érzett ilyet... csak nem mindenki meri magának bevallani... és akkor ott már baj van... az ilyen emberek szállnak el maguktól... mert azt hiszik, hogy ők a tökéletesek, ők megtehetnek bármit... hát elárulom, hogy elég nagy gázba vannak az ilyen emberek... egy mosolynál többet nem is érnek... szerintetek ők mit érnek?

és én mit is érek?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://small.blog.hu/api/trackback/id/tr771086030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása