⌊ FB. ⌉

⌊ KÉPEK ⌉

⌊ KOMMENTEK ⌉

⌊ TELNEK A NAPOK ⌉

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

⌊ ELÉRHETŐSÉGEK ⌉

sajnálom...

2009.05.01. 11:42 :: Small

Nem csak a másnaposság súlya nyom... nem csak emiatt fáj a fejem... tegnap este... tegnap este jobb lett volna mindenkinek esküszöm, ha itthon maradtam volna... akkor talán nem rontottam volna el mások kedvét... nem raboltam volna az idejüket azzal, hogy engem keresnek... engem próbálnak összekaparni saját romjaimból... nem tudok elégszer bocsánatot kérni... nagyon berúgtam, nagyon magam alatt voltam... és ezt nem kellett volna másokra rátenni... nem lett volna szabad ilyen állapotba mutatkozonom emberek előtt... sajnálom... egy ideig erős voltam... sajnálom... tegnap eltört a mécses... sajnálom... néha undorodom magamtól is... sajnálom... Dávid elhagytad magad... sajnálom... belenéztem a tükörbe és csak annyit láttam a szememben, hogy:

sajnálom...

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://small.blog.hu/api/trackback/id/tr401097114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krisztyke 2009.05.01. 13:35:24

Most nézem milyen jól érzed magad mostanában...csodálkoztam volna, ha most azt láttam volna, hogy milyen boldog vagy!Amennyit én szenvedtem miattad, mindig azt kívántam, hogy bárcsak fele annyira szenvednél mint én akkor!Látod vissza kaptad az életed, ahogy te mondtad...ez az életed....ez való neked, az önsajnálat éjjel nappal, ez vagy te! ideig óráig van egy két barátod, akit utána eldobsz, vagy ők jönnek rá milyen is vagy te, ha megmutatod a fogad fehérjét..igaz barátod sose lesz, mert olyan vagy amilyen!(ugyse vallod be magadnak se hogy ez igy van, mert gyáva vagy, de számold össze hogy hány barátod van aki 5- 10-15-20 éve melletted áll jóban rosszban? ugye ugye...) Látod mindig mondtam...isten nem bottal ver...visszakapsz mindent az élettől...nem tőlem...az élettől...

encykesösi 2009.05.01. 14:25:01

Krisztyke!
Nem ismerjük egymást,de már elég sokat hallottam rólad és azért mert szarul esik, hogy nem miattad szenved, mert lehet, hogy te akkor nem szolgáltál rá arra, hogy valaki így érezzen irántad nem kell leszólni senkit.Főleg,ha előtte mindened oda adtad volna érte és még te alázkodtál meg.

A barátság részéről a dolognak meg csak annyit,hogy abszolút nem így van,ahogy azt te gondolod.Látszik, hogy még túl fiatal vagy ahhoz, hogy értékelni és észrevenni tudd a barátságot magát és azt amit jelent...Mert tudod a barátság nem azt jelenti, hogy valakivel órák hosszat csacsogunk butaságokról és a plázákban lófrálgatunk.Majd ha igazán felnősz ezekhez a témákhoz akkor írj ide légyszi!Köszi!

Krisztyke 2009.05.01. 14:51:48

nem tudom hogy te ki vagy, és te sem ismersz engem! nem neked irtam és mert hallottál rólam valamit attól még nem tudhatod hogy milyen vagyok! örülök hogy kiállsz mellette és tedd is ezt mert megérdemli hogy boldog legyen, de nem kéne mindenkin átgázolnia...ha meg ezt teszi akkor vállalja a következményeket ne siránkozzon mert ő választotta ezt az utat, akkor emelt fővel menyjen végig rajta! tényleg örülök, hogy írtál és kiálltál mellette, de ezt nem fikázásból irtam, mert nem tudnám bántani, ennyi idő után meg már főleg nem! csak mondom megnézem már mi van vele és olyan furcsa érzés hogy rosszul érzi magát a bőrében....sose mertem ide belépni mert féltem attól hogy azt látom majd hogy azt irja hogy mennyire boldog és hogy milyen jó neki egyedül...és erre meg nem ezt látom...érted? nem tudom elmondani milyen érzés, de nem örülök neki...válaszolj rá nyugotan mert kiváncsi vagyok, de leginkább nem a te véleményedre mert nem ismerlek, hanem az övére...nem fogok többet ide irni ez az utolsó, én már megtaláltam hogy mitöl, vagy inkább kitöl lehetek boldog ezek után ami történt és nem érdekel már hogy mi volt régen, de jó lenne ha ő is megtalálná, de ilyen hozzá állással nem fog sikerülni neki! álljon fel, húzza ki magát, és emelt fővel sétáljon végig azon az úton amit választott és nem kell olyat tenni másokkal amitől lehet ő se birna felállni egy jó darabig( nem csak velem )majdnem elbasztam az egész egész életem miatta...hagy ne részletezzem hogy miért...én ha rá gondolok rosszul vagyok tőle,mert én elég közelről megismertem, de ha neked nem okozott még csalódást akkor segíts neki, hogy kimásszon a saját maga ásott gödörből...

Nor'ka 2009.05.01. 16:26:25

hogyha valaki szenvedett a másik mellett meg mostmár állitolag boldog nélküle akkor nem értem minek ir ide regényeket?!minek foglalkozik vele ha állítolag csak tönkretette az életet...akkor örüljél hogy megszabadultál tőle...csak az a gáz hogy ebből is látszik hogy ki nem mond igazat XD

n!Ce G!rL 2009.05.01. 17:55:18

Nem értem minek kell itt pattognod...abszolút nincs igazad...Small egy nagyszerű ember arról meg csak te tehetsz h melletted olyan lett amilyen...magadnak köszönheted...Ha boldog vagy akk meg törődj magaddal ne vele...Mert ha még mindig vele törődsz akk ez is azt mutatja h még érdekel...Ne beszélj saját magad ellen!!Inkább menj tovább a kiválasztott úton emelt fővel...sztem ez az idézet ismerős neked...

Small 2009.05.01. 18:30:19

Amugy kurvára rosszul látod a dolgokat Krisztyke... kurvára jó kedvem van, meg boldog vagyok amúgy... csak tudod ez olyan mint a lányoknál a vérzés, mindenkinek az életében vannak nehéz napok... mindentől függetlenül az alapállapotom jobb és boldogabb, mint akkor amikor az "elnyomásodban" éltem... kiváncsi leszek én amúgy arra a nem írok többet erre az oldalra dologra... akkor lettem volna gyáva ha még mindig melletted maradtam volna... köszönöm azoknak akik mellettem és értem kiállnak... mer láttod Krisztyke vannak olyan emberek... a barátokról meg annyit, hogy nem én basztam el a barátaimat, hanem ők basztak át engem vagy pedig támadtak hátba... gondolkozz már egy kicsit... köszi...

noori (törölt) 2009.05.02. 21:51:56

hmmm.. pár napra elutazok és mit látok? hogy egy bizonyos valaki... xD kommentelt, még hozzá elég csunyát..ejnye... sztem nem jo helyre írtál kommentet kriszti... én se ismerlek, te se ismersz.. ez így a legjobb.. de az biztos h ez a két bejegyzés volt az utolso, mert szerintem itt.. főleg itt! senki nem kíváncsi rád! épp elég volt belőled :D még sok is.. xD sztem Smaall egy kurva rendes ember.. mindent meg lehet vele beszélni, és nagyon jo barát.én kiállok ám mellette, mert megérdemli, sokkal többet is ennél..nahm meg különbet mint amit kapott anno az élettől.. hidd el, h az amit olvastál egy szar nap tartalma...nem több.. boldogabb nélküled, és őszintén bevallom, hogy el is hiszem neki! mond csak van életed? akkor ápolgasd azt, ne Smallt. ennyi lenne =] páás

Klark-Andy (törölt) 2009.05.04. 12:10:54

Ja kicsit megszabadultak a dolgok itt tényleg :)

Small 2009.05.04. 17:17:38

hát jah... úgy szép az élet ha zajlik... =]
süti beállítások módosítása