⌊ FB. ⌉

⌊ KÉPEK ⌉

⌊ KOMMENTEK ⌉

⌊ TELNEK A NAPOK ⌉

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

⌊ ELÉRHETŐSÉGEK ⌉

Small - Nézz a szemembe

2012.11.09. 13:07 :: Small

Refrén:
Nézz a szemembe te mit látsz?
Nem biztos, hogy tényleg erre vágysz,
Én tudom mik az életben a céljaim,
Csak kevesen értik mit rejtenek szemeim…

1.
Nézz a szembe te mit látsz?
Nem biztos, hogy tényleg erre vágysz,
Bár általában pozitív
a csalódás mely olykor odahív,
Mely hozzád láncol engem,
És kitárulni hagyja előtted a testem,
De tudod a külső csak látszat,
Melyről azt hiszed mindent magyarázhat,
  A szemben válaszok hada,
Melyeket magyaráz szívem minden szava,
Belülről tör fel minden érzés,
Amiket elő csal belőlem egy-két nézés,
Egy-két pillanat ami magával ragad,
Amit olvasva képes vagy elhagyni magad,
Képes vagy szememből nézni a világot,
Amit kitartásom a mocsokból kirágott,
És most itt van tessék, átadom neked,
Hogy legyen néha egy örömteli perced,
Átérezd azt, hogy nem szabad feladni,
Utolsó pofont mindig neked kell ott hagyni,
Pro és kontra, ahogy anyám régen mondta,
  A jégén hátán se jöhet nálam szóba
Hogy hátat fordítva fogok elsétálni,
Mindig van kiskapu, csak meg kell látni,
Hagyni kell kiszabadulni magadból,
És tudod egy idő után mindenért kárpótol,
Nézz a szemembe, te mit is látsz?
Úgy látod, tényleg nincs bennem kitartás?
Már pedig egyszer megpróbálom
Alapra önteni minden egyes számom,
Egyszer megpróbálom álmaim,
Miután végre elfáradtak lábaim,
Végig nézni, ahogy hevernek előttem,
És azt mondani, hogy mindent elértem
amit szerettem volna gyerekként
érezni, mindent megtettem a gyermekért,
Kinek remélem ott leszek első szavánál,
És arcomon könny lesz mi csordogál,
És nem a fájdalom lesz mi éltet,
Hanem, hogy életet adhattam egy csodálatos lénynek,
Aki remélem egyszer büszkeséggel nézz rám,
És akkor mondhatom, hogy megnyertem a csatám…

Refrén:
Nézz a szemembe te mit látsz?
Nem biztos, hogy tényleg erre vágysz,
Én tudom mik az életben a céljaim,
Csak kevesen értik mit rejtenek szemeim…

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://small.blog.hu/api/trackback/id/tr894898846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása