⌊ FB. ⌉

⌊ KÉPEK ⌉

⌊ KOMMENTEK ⌉

⌊ TELNEK A NAPOK ⌉

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

⌊ ELÉRHETŐSÉGEK ⌉

napjaim...

2009.07.13. 22:26 :: Small

Hát mostanság elég elfoglalt vagyok, ezért nem nagyon volt időm leírni milyen dolgok játszódtak le bennem az utóbbi időben...

Nem akarok nagy dolgot keríteni igazából ennek a dolognak, de mégegyszer ( utoljára ) le kell írnom, hogy kurva szarul esett az úgynevezett "bucsúbulim"... mivel utólag kiderült, hogy nagyon nem az én bucsúbulim volt... se nem a Gyurcijé... ez egy kicsit fel is tűnt akkor, mivel a kutya nem szólt hozzánk ( tisztelet egy-két kivételnek )... őket tisztelem is ezért... ezek után nem is várok el semmilyen kommentet a dolog megmagyarázására... sőt azt se akarom, hogy két nap múlva jöjjön az sms, hogy holnap buli... nem haragszok senkire... csak kicsit átkellett magamban értékelni ezeket, az ott kialakult kapcsolatokat, hogy valójában kinek mennyit is jelentettem... és azt is, hogy ki milyen arcát mutatta nekem odabent, amíg köztetek voltam... nagy színpad az élet... és valakik jól játszák a szerepeket rajta... na ennyi a véleményem erről...

Már nem sok van hátra, és az biztos, hogy egy hétig megint nem fogtok új bejegyzéssel találkozni, mivel elutazok a barátnőmmel a balatonra... hát mit ne monjdak már rám illetve ránk fog férni egy kis pihenő...

Szeretnék gratulálni Skripeczky Gyurcinak a második kislánya megszületéséhez...

Aztán arra is rájöttem, hogy kajak vannak mellettem emberek akik csípik a burámat... vannak barátaim... akikkel ha még nem is dolgozunk egy helyen, vagy nem járunk egy környékre bandázni... akkor is néha összetudunk futni egy-két sörre... és érzem, hogy mellettem vannak... és ez flash...

Aztán egyre biztosabb vagyok abban is, hogy megtaláltam azt a lányt akivel az életemet le szeretném élni... és ezt kb. másfél hónap együttélés után ki merem jelenteni... nagyon szeretlek szerelmem...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://small.blog.hu/api/trackback/id/tr511244782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása