⌊ FB. ⌉

⌊ KÉPEK ⌉

⌊ KOMMENTEK ⌉

⌊ TELNEK A NAPOK ⌉

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

⌊ ELÉRHETŐSÉGEK ⌉

Small - 2009. 12. 24. "hellókarácsony"

2009.12.24. 17:49 :: Small

Hellókarácsony így 22-dik évem vége felé,
Helló ünnepek így 2 o o 9 telén,
Ahol a karácsony, mint ünnep köszön a fa alól,

Hát helló karácsony, mindenki dalol,
Mindenki szeretben él e 3 napban,
Én megkaptam a fa alá amit az élettől akartam,
De nekem nem csak ez a 3 nap lett karácsony,
Hisz egész évben mellettem van minden barátom,
Mellettem a szerelmem minden reggel,
Melletted vagyok minden este amikor lefekszel,
A szeretet ünnepe, igen sokan így is nevezik,
De hogy is van ez, tudom valaki egyedül netezik,
Benne a szeretethiánya kel fel ezen órákban,
Hisz nem találta magának senkit ebben a világban,
Nem csattan arcán hógolyó, nincs ki megdobálja,
Tudom ez vicces, de hidd el nem csak az ő hibája,
És én nem is nevetek rajta, ha jobban belegondolok,
Remélem ezzel a kis szöveggel egy kis szeretet hozok,
Az otthonokba, a szívekbe, a lelkekbe, az életbe,
Legalább ezen a napon nézz őszíntén a másik szemébe,
Legalább holnap öleld meg, és mond el neki mit érzel,
Holnap után remélem az egészre örömmel emlékszel,
És remélem mindenkinek boldog lesz az ünnep barátom,
Mindenkinek kívánom, örömmel mondja velem: "hellókarácsony"...

Ezzel is a kis szöveggel kívánok családomnak, barátnőmnek és családjának, barátaimnak, haverjaimnak, ismerőseimnek, kedves olvasóimnak és mindenkinek:
Békés Boldog és Örömökben Gazdag Karácsonyt...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://small.blog.hu/api/trackback/id/tr721621078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kl3v* 2009.12.24. 19:13:07

merri krisztmösz !
süti beállítások módosítása