⌊ FB. ⌉

⌊ KÉPEK ⌉

⌊ KOMMENTEK ⌉

⌊ TELNEK A NAPOK ⌉

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

⌊ ELÉRHETŐSÉGEK ⌉

Small - Csak egy csepp

2012.12.13. 16:54 :: Small

1.
Csak egy csepp kávé reggel, meg nikotin,
Hogy én pörögjek nem kell a heroin,
Csak egy csepp a szeretet méz édes bugyrából,
Ha van valakim, kis csaj nem nézlek ki a ruhádból,
Csak egy csepp az őszinteség könyvéből,
Kiszúrom az érzésed a másik ember könnyéből,
Csak egy csepp ami élteti apró növényem,
Nem hittem amit láttam amikor föl néztem,
Csak egy csepp hullott rá kiszáradt szívemre,
Nem magamért kelek fel, nem érted.... ő érte,
Nem vártam, de betörte a kis madár ablakom,
A boldogság megtalált egy megfáradt alkonyon,
Nem hétköznapi érzések futottak át rajtam,
Magukkal ragadtak a pillanatok és én hagytam,
Felemeltek az érzések, meg az a szempár,
Én megmondtam, egyszer valahol egy szebb vár,
Csak egy csepp kellett ami mélyen megérint,
Nem kamu duma, amit a sok kislány elhint,
Csak egy csepp amit kaptam és épp elég,
Leszarok mindent, hogyha foghatom az ő kezét,
Csak egy csepp, mely olykor több a tengernél,
Csak egy csepp, melyet több ezer ember kér.
Hogy ne haljon szomjan, ne száradjon a lelke,
Mennyit jelent egy csepp? fel se fogja az elme,
Nekem sokat, talán többet mint bárki másnak,
Mert van remény, lesz mindig újabb másnap,
Lehet neked is még szebb, még sokkal jobb,
De nem a kirakati bábukból lesznek angyalok,
Én az angyalom keresetem és meg is találtam,
És nem hittem, hogy ott, akkor, abban a formában,
De a váratlan helyzetekben van az igazi gyönyör,
A face az jó, meg fasza... csak túl sok ki ködöl,
Csak egy csepp, és én már nem is keresem,
Mert érzem azt, hogy mi az a szerelem...

Refrén:
Csak egy csepp és te is megint láthatod,
Csak egy csepp és újra életre kell világod,
Csak egy csepp és mindjárt minden színesebb,
Csak egy csepp és rájössz, hogy életed kivel élvezed...

csepp.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://small.blog.hu/api/trackback/id/tr544963834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása