⌊ FB. ⌉

⌊ KÉPEK ⌉

⌊ KOMMENTEK ⌉

⌊ TELNEK A NAPOK ⌉

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

⌊ ELÉRHETŐSÉGEK ⌉

barátság, ahogy én látom...

2007.12.09. 20:03 :: Small

Nem egészen vagyok biztos benne, hogy én látom jól... De szerintem fontosabb az, hogy valakire 20 év múlva és barátként számíthatassak, minthogy csak azért haragudjak meg rá, mert egyszer nem tudod le jönni velem meginni egy sört valamelyik helyi kocsmában... Nekem fontosabb az, hogy amikor baj van vagy éppen nincs, akkor is tudjam, hogy van egy ember akire mindig számíthatok, mint barátra... A barátság nem azt jelenti nekem, hogy valakivel "összeláncolva" kell élnem ezen a földön... Nem érhet rá mindig, mindenki, mindenre ( ezt el kéne fogadni ), mindenkinek meg van a saját élete... Nekem a barátnőmmel való életem a legfontosabb és ezt mindenkinek, minden barátnak meg kell érteni...

Tudom voltak nekem is hibáim, ami után elvesztettem barátokat ( de ezek lehet csak a ti szemetekbe hibák... ) és voltak hibáitok, ami miatt ti vesztettek el engem ( de lehet csak én láttam hibának... ), de ez már rég nem erről szól... Aki igazán barátnak érez, azzal biztos meg tudom beszélni a hibáit, és ő megtudja velem beszélni az én hibáimat is ( hiszen senki sem tökéletes ). Ez erről szól, egymás elfogadása és megértése, úgy ahogy azaz ember megszületett. Nem a másikat akarjuk megváltoztatni, hanem elfogadni és segíteni neki ha szüksége van rá...

Lehet, hogy ez sok embernek fura, nekem nem... Tapasztaltam már ezt-azt, estem már ki társaságokból ezért-azért, vesztettem már el barátokat, mert valakinek nem tetszettem és emiatt a "barátomnak" sem... A barátság nem arról szól, hogy a nyelved a másik hátsójánál mozgatod, nem alá vagy fölé rendelt szerepet játszunk ebben az igen is fontos kis mesében... Voltam már egyedül, barátok hiányában, de senkivel nem barátkoztam azért, hogy azt mondjam: "Igen, ő a barátom!"... Én nem akarok megfelelni senkinek, aki a barátom az elfogad úgy, ahogy vagyok, és én őt úgy, ahogy ő van...

Tudom, most sok ember, sok "barátom" elgondolkozik, de igazán csak egy pár barátom van, akik ezt megértik ( ti legalább vágjátok )... Aki meg nem érti jobb ha elgondolkozik egy kicsit... én is megtettem... de még nem jöttem rá, hogy én látom rosszul, vagy ti "barátaim"... Igazából sose érdekelt, most sem, és nem is fog érdekelni... Sajnálom, de ilyen vagyok, ezért szeretnek vagy utálnak...

"...Semmi sem fontosabb: a barátok, a csajom és a családom..." by: Fanakdeli

Barátság, ahogy én látom... Összetartás, egymás elfogadása, egymás segítése, együtt mulatás, sok hülyeség amiben együtt vagytok benne, vagy együtt maradtok ki... Azaz egyszerű fogalom, ami nem napokról, vagy hetekről szól, hanem egy életről... Aki nem így gondolja nézzen körül magában, de a barátokat ne dobja el magától senki, a saját hülyesége miatt, vagy a másik nem rá érésse miatt ( amiről nem csak ő tehet ), vagy a másik hibája miatt... Értsétek meg végre haverokat könnyű találni, de majd ha átvernek rájösssz...

Igaz barátot nehéz találni, de ha megtalálod... Rájössz, hogy igazán értékes ember vagy...

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://small.blog.hu/api/trackback/id/tr18258286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szaby 2007.12.09. 20:49:59

Hali!

Durva lett, ezt van aki megérti, van akinek el kéne rajta gondolkozni, de túl büszke és van aki le is sz..ja!

SteK 2007.12.18. 15:35:57

Az én meglátásom szerint a következő a sorrend:

1. barátok 2. család 3. barátnő!

mivel barátból csak egy van, e nőből millió!

számomra sosem a barátnő a legfontosabb. szép is lenne... a barátaim a nők után ott maradnak, mindig, mellettem állnak, és hogy elmegyek sörözni a barátommal, azt a nőnek kell megértenie. ahogy én is megértem, ha a barátnőivel elmegy piázni!

ez ilyen egyszerű, kölcsönösség, megértés, áldozatkészség!!!

a szerelem csak egy zavaró kis pöcök a kapcsolatban... a szeretet a mozgató erő...

Small 2007.12.18. 15:45:55

SteK! Megértem, csak kaptam ezt-azt barátoktól, amiért nekem a barátnőm az első...

Ne értsétek félre, nekem a barátok is fontosak... De értem, hogy mire gondolsz...

dZs!Za 2008.02.03. 11:06:11

Én szerintem barátnál barátnőnél is ugyanaz a titok: ésszel és szívvel egyaránt gondolkozni, nem engedni hogy az egyik erősseb legyen a másiknál, mert ez valamelyik kapcsolat elromlását jelentheti idővel.

Small 2008.02.03. 13:22:12

dZs!Za... így van, így is meg lehet közelíteni... tetszik amit írtál... Thx
süti beállítások módosítása