⌊ FB. ⌉

⌊ KÉPEK ⌉

⌊ KOMMENTEK ⌉

⌊ TELNEK A NAPOK ⌉

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

⌊ ELÉRHETŐSÉGEK ⌉

...máshogy gondolom

2007.12.13. 12:05 :: Small

Az embereknek fájdalmas, hogy én máshogy gondolom... mert az igazság ez... Nem láttom szépnek azt, ami valójában ronda... Számomra erről szól a Hip-Hop, elmondani mindazt, amit látok, gondolok ahogy azt látom és gondolom... Nem meséket írok és nem is próbálom elferdíteni a valóságot... Tudom könnyebb azt mondani, hogy a Hip-Hop nem szól semmiről... Pedig igen, sokkal több mondanivalója van, mint bármely más műfajnak... legalábbis számomra... De mégse mondom azt, hogy a többi műfaj nem szól semmiről... Én máshogy gondolom... De már megszoktam és elfogadtam, hogy bármilyen szöveget írok rábólintanak, hogy na ez már megint így van... De valahol mégis elítélik azt a stílust, amelyet én ( és még sok ember ) képviselek, mert én ebben nőttem fel és ezt érzem a magaménak, ez az életem...

Nagyon sok dolgot máshogy gondolok, mint az átlag... Vagy az átlag gondol sok mindent máshogy, mint én... Nem tudhatom... Például mindenért amim van elég durván megdolgoztam, szerintem ennek így kell lennie... Valakinek elég annyit mondani: "Anyu légyszi vedd már meg nekem!"... Hát szerintem ennek nem így kéne működnie, akkor lehet nem lennének ilyen nagyképűek az emberek... Egyszer majd ők is rájönnek, hogy lehet van pénzük amit az ősöktől örököltek, és ha megéheznek még egy rántottát sem képesek összedobni maguknak ( ami elég vicces és szánalmas egyben )... Nekem az a véleményem lehet úszkálsz a pénz tengerében, de semmit nem érsz vele, ha emberileg egy nagy nulla vagy... Nem a pénz teszi az embert emberré, az ember teszi a pénzt pénzzé...

Valahogy mindig is többnek éreztem magam annál, minthogy üljek itthon és ne csináljak semmit... Valahogy mindig éreztem azt, hogy van értékem... Én nem tudom befogni a számat ha valami nem tetszik, nem bírom végig nézni, hogy a mai fiatalok, hogyan követik azt amit a Tv-ben látnak.. Nem tudom szó nélkül hagyni, hogy a fiúk lassan már úgy összemelegednek a divattal... hogy már nem tudom megkülönböztetni őket a lányoktól... néha ez fordítva is igaz, ami már kicsit gázos...

Azt se igazán értem, hogy milyen alapon fikáznak be olyan emberek, akik nem is ismernek? Mindig is tárt karokkal vártam/várom a kritikákat, az én ajtóm mindig nyitva áll azok előtt, akiknek nem tetszik a pofám... Ha valakinek nem tetszek tudja hol talál ( akik meg szeretnek nem is keresnek, ők mindig megtalálnak), csak lehet nem mer keresni? Nem értem a mai világban miért lett az is divat, hogy a háttam mögött kibeszéltek, de a szemembe semmit... Engem pont ezért tartanak sokan bunkónak, mert megmondom a szemetekbe a véleményem... és ha ez bunkóság... akkor igen az vagyok... máshogy gondolom... Egyszer szeretném azt, hogy akkor minden ember legyen már "bunkó" legalább egy napra...

Szeretném ha ezek az egyszerű dolgok, a hétköznapokban is megjelenének, és kajakra mondom másabb lenne az emberek felfogása... Megmondom őszintén annyira mégse szeretném... Túl unalmas lenne az életünk, ha mindenki normálisan gondolkozna... akkor miről írnék? Nem tudnám nektek elmonadni, hogy "...máshogy gondolom", ti adtatok a kezembe tollat, amit köszönök... De ti is lehtek azok, akik elveszitek tőlem, mindazt amiért eddig éltem, amiben igazán megtudom mutatni, hogy valójában mint jelent az a név: Dolycsák Dávid, vagy ahogy sokan ismernek Small... Köszönöm nektek... Köszönöm mindenkinek...

Ezért lettem én:
"...Egy egyszerű srác, kinek kezében toll... Fejében zene, mi a szívéből szól..."

mert máshogy gondolom...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://small.blog.hu/api/trackback/id/tr36262584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása