⌊ FB. ⌉

⌊ KÉPEK ⌉

⌊ KOMMENTEK ⌉

⌊ TELNEK A NAPOK ⌉

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

⌊ ELÉRHETŐSÉGEK ⌉

KrittYke

2008.01.01. 20:48 :: Small

Nem az első, hogy írok rólad ezen az oldalon... de nem tudok veled betelni... egyszerűen nem tudom elégszer leírni azt, hogy szeretlek... egy ideig hihetelten volt számomra, hogy hogyan lehet az, hogy két ember így egymásra találjon... de lehet... és ez nem egyszerűen annyi, hogy még a kapcsolat elején járunk és még minden szép... én érzem, hogy ez örökkre szép marad... csak oda kell figyelnünk egymásra, meg kell értenünk a másikat is... és abból baj nem lehet... ez kettőnk között tökéletesen működik... tökéletesen összhangban vagyunk... tudom sok ember mondja most, hogy ilyen nincs... de igen is van... nem kell irígynek lenni... nem tudnám nélküled elképzelni az életemet... sírósan... nevetősen... boldogan... szomorúan... fázósan... nem fázósan... éhesen... szomjasan... durcásan... nem durcásan... minden állapotodban szeretlek... és ez így marad mindörökké... szeretlek... 

Igazából semmihez nem fogható azaz érzés, amit érzek... az hogy szerelem, szerintem ez a fogalom nem meríti ki teljesen, amit én érzek... ez annál sokkal több... sokkal többet jelentesz számomra... mint bármi, vagy mint bárki... mindennél többet... nem is tudom leírni mit érzek irántad... ez nem olyan egyszerű dolog, hogy kézzelfogható legyen bárki számára... nem tudom úgy leírni, hogy valósághűen át lehessen érezni, mennyire fontos vagy számomra... 

Amikor nem vagy velem minden pillantban arra gondolok... ooo... ha veled lehetnék, de jó lenne... de ugye vannak olyan helyzetek amikor nem tudunk mindig együtt lenni... ilyenkor érzem azt, hogy hiányzol... ami valamilyen szinten jó is meg rossz is... jó, mert érzem azt, hogy hiányzol... de nem mindig jó ha ezt érzem... annyira azért nem jó, hogy azt tudjam mondani jó érezni, hogy hiányzol... annyira nem jó, ha tehetném mindig veled lennék... most is szeretnék veled lenni, de nem lehet... nagyon... nagyon... hiányzol... szeretlek nagyon...

Sokan mondták, hogy nem nagyon ismernek rám mióta együtt vagyunk... vagyis igazából pont ez az, hogy újra rám ismernek... és ezt neked köszönhetem... mint még nagyon sok minden mást is... újra megtaláltam magamban azt a Dávidot, aki vidám, boldog és egy jókedvű srác... köszönöm neked... köszönöm, hogy vagy nekem... és én lehetek neked... köszönöm... köszönöm... köszönöm... nem tudom elégszer leírni... nélküled tényleg nem tudom mi lenne velem... elvesznék az élet nagy körforgásában...

...Érezni azt, hogy szeretlek, nekem annyit jelenti, minthogy érezni azt, hogy élek...

Szeretlek...

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://small.blog.hu/api/trackback/id/tr45281347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsuzsi a "Hajóról" · http://gportal.hu/azenlovasrajzom 2008.02.19. 17:34:40

Szió! A Barátikörön láttam a blogod címét,feljöttem hát és olvasgattam...Sokat...Kívánom,tanácsolom és kérlek,hogy maradj ezen az úton,ne térj le róla többé...Nem ismerlek annyira közelről,de jó olvasni a soraidat,sugallják,hogy valami egyedi van ott belül...Meglepő és irigylésre méltó lelkiséggel beszélsz a párodról,remélem nem okoztok egymásnak soha csalódást...Sok sikert a továbbiakban a blogodhoz és úgy nagy általánosságban is az életben,ha össze nem is sűrűn futunk,ide jövök még majd máskor is...Ja és ez a sor "...Egy egyszerű srác, kinek kezében toll... Fejében zene, mi a szívéből szól..." tetszik a legjobban,mert nagyon találó és mert benne van a "Léted Lényege"... Szió:Zsuzsi

Small 2008.02.19. 17:51:09

Köszönöm szépen Zsuzsi! Hát én is nagyon remélem, vagyis tudom, hogy nem okozhatunk egymásnak csalódást... köszönöm a jó kivánságokat és ígérem folytattom, amit elkezdtem... Köszönöm

Krisztyke 2009.02.13. 19:07:59

köszönöm, hogy átbasztál...köszönöm...köszönöm...nem tudom elégszer leírni
süti beállítások módosítása