⌊ FB. ⌉

⌊ KÉPEK ⌉

⌊ KOMMENTEK ⌉

⌊ TELNEK A NAPOK ⌉

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

⌊ ELÉRHETŐSÉGEK ⌉

amíg nem voltam...

2008.08.16. 19:12 :: Small

Na tehát... az a nagy igazság, hogyha lenne netem akkor se nagyon lenne időm írogatni... amíg nem voltam... hát nem is tudom, hogy hol kezdjem... kezdtem ott, hogy megjártam Horvátországot azon belül is a Rab-szigeten töltöttem egy hetet... barátnőmmel és a szüleivel voltunk oda... hát azt lehet nem mindenki tudja, de én most voltam előszőr tenger közelben... hát röviden leírva kurva jól éreztem magam... bocsánat a csúnya kifejezésért, de nem lehet ezt szebben leírni... aki még járt ilyesmi környezetben, annak tudom mondani próbálja ki mert nagyon nagyon nagy flashe van... el nem mondható... ( minimum ) egyszer az életben ki kell próbálni...


 

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

Amúgy a napjaim nagy részét még mindig a helyi gyorsétterem lánc egyik üzletében pörgetem... ha meg éppen nem ott, akkor szeretek minél többet a barátnőmmel... pár nap kérdése és már 10 hónaposak leszünk... és hogy őszintén megmondjam álmodni se mertem volna egy ilyen csodálatos kapcsolatról... szeretjük egymást... nem veszekszünk... és szinte már együtt élünk... én ezért csak köszönettel tartozok az életnek... köszönöm... szeretlek egyetlenem...

Idő közben még a 21-dik életévemet is betöltöttem, mit ne mondjak még csak be se rúgtam... viszont a barátaim ( Szaby és Lajos ) és a barátnőm szerveztek egy kis meglepetés bulit nekem... na ez a másik dolog ami az életem még sosem volt... nagyon jó érzés volt és nagyon jól esett, hogy így gondolnak rám a szereteim... sose fogom elfelejteni...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://small.blog.hu/api/trackback/id/tr5618940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása