⌊ FB. ⌉

⌊ KÉPEK ⌉

⌊ KOMMENTEK ⌉

⌊ TELNEK A NAPOK ⌉

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

⌊ ELÉRHETŐSÉGEK ⌉

csak élni...

2009.03.29. 23:14 :: Small

Valaki érti ezt az egész szart amiben élünk??? valaki érteni akarja de sose fogja megérteni mert nem képes rá... én próbálom megérteni, de nem megy... te azt hiszed érted... jól mondtam csak hiszed... mindenki csak magának tud választ adni erre a kérdésre... én nekem még nem sikerült odáig eljutnom hogy megértsem... a nő irányítja a férfit... a férfi irányítja a nőt... miért nem irányítja mindenki önmagát? nincsen se női, se férfi uralom... vannak elvek amiket a magamfajta betart... nem fogok egyszerre több vasat a tűzbe tartani... sose tartottam... nem fogom feladni ahogy Dzsiza mondaná a "streetlife style"-t semmiért... és senkiért... ilyen vagyok, így születtem... nekem ez lett a vallásom... és ha valaki hisz valamiben nem adja fel semmiért... ti istenben hisztek... mi meg magunkban és az elveinkben, a vallásunkban... ha valaki azért tart bunkónak, mert így élek... elismerem, hogy bunkó vagyok... már várom amúgy az emberektől a fikázós kommenteket... de leszarom... gyertek rám nyugodtan... én tiszába vagyok önmagammal, tisztában vagyok azzal, hogy mit miért teszek... nekem ne adjad a keményet amikor hátba támadsz... a gyengék jönnek hátulról... a gyengék, akik még maguktól is félnek... a gyengék akikkel ha már történik valami olyan dolog amit még nem éltek át, attól kezdve akkora önbizalmat halóznak be maguknak, hogy az hihetetlen... bevallom az utóbbi időben nem voltam önmagam, nem tudtam önmagam lenni... ennek vége... újra olyan vagyok mint azelőtt... és ezentúl nem fogom hagyni hogy bárki is formáljon... bárki is lenézzen azért mert én képviselek egy stílust... képviselek egy személyiséget... a saját személyiségemet... én nem mástól lopom az ihletet... én nem úgy öltözködök, hogy az másoknak tetszen... és nem úgy élek, hogy az másoknak tetszen... én úgy élek, ahogy nekem tetszik... és tudom, hogy van aki ezért szeret... van aki ezért a barátom... és vannak akik ezért tisztelnek... persze tudom, hogy ezeknek a száma elenyésző... de számomra nem az a fontos, hogy a fél világ szeressen és tiszteljen... sokkal többet jelent nekem ha csak egy ember őszintén szeret vagy tisztel... őszintén szeret és tisztel... nem érdekel, hogy a múltból kik, mit osztanak rám... sose foglalkoztam a múlttal... nem is fogok... az se érdekel, hogy mit fognak osztani a hátam mögött azok az emberek, akiket már hátra hagytam... nem fogom a múltat megmagyarázni... nem kell... felesleges... adnék vele "a szarnak egy pofont"... megérné??? nem is akarom amúgy megérteni azt amiben élünk...

csak élni...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Small feat. Dzsiza

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://small.blog.hu/api/trackback/id/tr181034243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dzsiza 2009.03.29. 23:48:05

Street Life! Csak ennyit tudok mondani továbbra is. Egy életérzés, mellyel hamarabb lépsz előre, egy érzés, mellyel hamarabb leszel képes olyan döntésekre amire mások sokkal később, és amikor erre képesek lesznek, mi már "évekkel" előrébb vagyunk.De vegyetek minket csak sittről jött öltözködési stílussal rendelkező utcagyerekeknek.Én meg majd csak mosolygok a ti érett reakcióitokon;) Inkább leszek különc már "gyerekként",mint átlag bunkó ember. Kell ennél több? Szerintem nem. Engem ne kóstolgass, hagyj CSAK ÉLNI...:)

Small 2009.03.30. 00:04:42

nem is kell több... de ezt nem mindenki érti meg, fogja fel... és nem mindenki érzi át... nah itt a lényeg... kóstolgatsz? xD

Klark-Andy (törölt) 2009.04.01. 19:35:02

Jól beszélsz tesó :)
Majd jövőhéten mehetünk amúgy vmerre, ha úgy dolgozol. ok?
süti beállítások módosítása