⌊ FB. ⌉

⌊ KÉPEK ⌉

⌊ KOMMENTEK ⌉

⌊ TELNEK A NAPOK ⌉

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

⌊ ELÉRHETŐSÉGEK ⌉

szép munka...

2009.04.02. 22:36 :: Small

Ma is történtek dolgok amiket úgy érzem le kell, hogy írjak... olyan ember tettein kaptam képet ma... és olyan dologban, hogy el se hiszem... és az ilyen dolgokkal az a gond, hogy olyan emberekre is rossz képet vetít, akik igazából nem olyanok... igazából még a kivül állónak is megremeg a bizalma... még a kivülállókkal szemben is... hozzá kell tennem jogosan... a mai világban a bizalom az eslő és az utolsó dolog is... valakinek az első... valakinek az utolsó... ugyanígy vagyok az őszinteség fogalmával is... valakinél első... valakinél utolsó... igazából én mind kettőt elsőnek érzem... bizalom nélkül nincs őszinteség... őszinteség nélkül nincs bizalom... a kettő együtt jár... az emberi butaság pedig határtalan... tapasztalataim alapján én a mai napot elég jól lekövettem... úgy érzem elég jól átláttam a helyzetet... el is mondtam róla a véleményem az érintett embereknek... ez érintett embernek... ami lehet kicsit paraszt volt... lehet úgy érezted, hogy letámadlak vele... de tudod te is milyen vagyok... nem szeretek kertelni... elmondom a gondom, vagy amit nem értek megkérdezem... aztán levonom belőle a tanúságot... a nap tanúsága össz-vissz annyi... hogy szerintem később megfogod te ezt bánni... ne legyen igazam... de szerintem az lesz... később fogsz rájönni, amit egyszer már lezárunk magunkban oldalt... oda nem lapozunk vissza... nem szabad... kétszer ugyanabba a gödörbe lépni, ne haragudj, de butaság... és nem éri meg... majd amikor lelkileg offon leszel, amiatt a lány miatt, gondolj rám... tudom azt is, hogy én milyen helyzetben vagyok... tudom mit gondolsz róla... de elmondtam neked, hogy ott évekről van szó... az egy kicsit másabb... gyerekek és felnőttek között sok különbség van... nem osztásból írtam ki ezt a blogomra, csak úgy érzem ebből nem csak te... hanem mások is tanulhatnak... elég sok mindent megéltem már ahhoz, hogy ezt kimerjem jelenteni... és elég sok mindent láttam már... azt nem értettem igazából, hogy tud ekkorát fordulni egy kocka néhány óra alatt? nem értem még most se... számomra nem az fájt a legjobban, hogy nem maradtál vele ( bocsánat, ez paraszt )... az fájt nekem a legjobban, hogy esélyt se adtál az újnak és az hogy visszaestél egy olyan gödörbe amiből így is elég volt kimásznod... vagy nem? nincs igazam? és hidd el nekem... pár szép szó, pár szép ígéret nem old meg semmit... a szent cél érdekében mondani és ígérni bármit lehet... nem azaz igazi kérdés, hogy mit láttál a szemében ami más... hanem, hogy meddig fogod azt látni benne??? ... most, hogy visszakapott, napok kérdése és olyan lesz, mint régen... az egész... mert tudja, ha most is visszakapott téged... így ez után is vissza fog ( ő, úgy érzi )... hidd el... neki már nem melletted kellene bebizonyítania azt, hogy megváltozott... mert neked már nem fogja tudni megmutatni, hogy képes rá... ne így legyen, de az átélt esetek számának 99%-a ezt mutatja... te pedig férfi létedre büszkén fogsz szenvedni legbelül... aztán egyszer besokalsz... és jöhet a következő kör, mint a forma 1-ben... ördögi kör ez haverom... azt kivánom neked, hogy minél előbb csepegjen el a benzin... és a szerelőidnek a köszönet mellett, csak annyit kell mondanod, hogy:

szép munka...

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://small.blog.hu/api/trackback/id/tr731042868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dzsiza 2009.04.03. 00:30:50

Egy érzelmen alapuló kapcsolatban nincs helye az ésszerűségnek és ez be is bizonyódik minden egyes alkalommal az esetek 99,9%-ban.Engem erre húzott a szívem, vállalom a következményt, mert vállalni kell.Döntöttem és ezzel együtt élek.Nem tudhatni a jövőt pontosan de egy biztos:mindenféleképpen tapasztalat lesz a végeredménye, már csak az a kérdés mi is lesz az. Kockáztattam, vagy nyerek vagy nem.Igen, belátom hogy ennek a közlésmódja nem volt megfelelő de akkor se vonható kétségbe az őszinteségem a másik féllel szemben és ezt egy olyan személy cáfolta meg aki közel áll hozzám, de ezt tudod. Próbáltam minél hamarabb lerendezni mindent csak azért hogy hamarabb induljon el neki és nekem is az útja tovább, amerre "megíratott". Utáltam mindig is valakivel játszadozni, aki nem érdemli meg, de ezt nem lehet kikerülni olykor, mint ahogy most sem. Ezért most utálom magam, de ezt éreztem, így kellett tennem. Én ezt érzem és hiába a tapasztalat akárkinek is, ezt csak az tudja érteni igazán aki érzi jelenleg is és ez csak 1 ember lehet, aki most perpillanat én lennék.Ezt se oltásnak szánom, mert tudom hogy te se azt amit írtál,de az ember valamikor főszereplő az élet által éppen "forgatott" filmben vagy az ellenkezője. Csak egy eszköz, ami által valaki boldogságot valaki szomorúságot nyer. Te is és én is lehetek ilyen, ezt nem mi döntjük el sose. Majd a sors,Isten vagy nem tudom ki fogja eldönteni, éppen mi a "szerepünk" más életében vagy egy egész környezetében. Mi élünk úgy ahogy tudunk, néha csak kocogunk olykor meg futunk. Amit én léptem most az egy nagyon közeli múltba való visszafutás és lehet hogy egy sprinter sebességével érek tovább akár pillanatok alatt is. Vagy nem... ez benne van... tudom Small, próbálsz hibákat kikerültetni inkább az ismerőseiddel,minthogy ők is átérezzék, de egy helyzetet minden ember máshogy él meg, mást von le belőle, másképp gondol rá, másképp emlékszik vagy sehogy.Már csak az lesz a kérdés te vagy én hogyan emlékszik és gondol vissza erre a lépésre. Idővel minden kiderül, addig meg csak élni kell és lépéseket tenni a homályos úton amit akkor se látsz ha felemelt fejjel és tisztán haladsz, mert mindenre az ember se képes....

Small 2009.04.03. 10:51:01

"...Te vagy a sorsod, a Te dolgod... ...Neked kell tudnod, hogy mitől vagy boldog..."

Én csak azt kívánom, hogy ne érjen csalódás, és legyél boldog... Majd egy sör mellett tárgyalunk...

Respect

Dzsiza 2009.04.03. 21:47:00

:)
Ami meg a sört illeti: 1 sör nem sör, 2 sör fél sör, 3 sör 1 sör és 1 sörnem elég 1 éjszakára;)

Small 2009.04.04. 02:18:40

1 sör tényleg nem sör... ezt a tegnapi nap és a ma hajnal is bizonyítja... berúgtam... írni akartam még az oldalra, de nem megy :S... nah majd holnap... vagyis ma... :)

noori (törölt) 2009.04.05. 18:53:37

hát én ehhez csak annyit fűznék hogy :
" Remélem vágod, egy menet egy esély,
Van aki cselekszik, van aki beszari és remél,
Ha neked így jó, nekem meg főleg,
Magamnak suttogom, többet néztem ki belőled "

süti beállítások módosítása