⌊ FB. ⌉

⌊ KÉPEK ⌉

⌊ KOMMENTEK ⌉

⌊ TELNEK A NAPOK ⌉

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

⌊ ELÉRHETŐSÉGEK ⌉

Zajlik is, és még hullámzik is...

2009.04.04. 09:56 :: Small

Szokták mondani, hogy akkor szép az élet, ha zajlik... viszont a másik oldal... nem az a baj, ha a szar nyakig ér, hanem ha hullámzik is... hát zajlik is... hullámzik is... tegnap este kiültem a Nagy Templomhoz pár sör társaságában... elvoltam... gondolkoztam... néztem az embereket... egyszer egy öreg ember a boltban előttem állt, bevolt rúgva és csak ennyit mondott: "...jaj Istenem, Én nem ilyen világot akartam..." ... néztem párokat... és rájöttem, hogy igazából számomra nem az a szép pár, akik külsőre nagyon ott vannak egy más mellett... sokkal jobban irigylem azokat a párokat, aki belsőre vannak nagyon ott... és ha jobban belegondolok, rájövök, hogy igazából a külső egyáltalán nem lényeg... mert ha valakit megszeretsz a belsője miatt... akkor nem fog érdekelni a külsőjében fellelhető apró hibák... mert szereted és elfogadod a hibáival együtt... és itt nincs de... ennyi és pont... az már csak ráadás ha a külsője is annyira meg fog, hogy nem találsz benne hibát... na az a legdurvább eset... ráforogtam mostanába elég sok mindenre... és elég sok mindent megláttam előre... és a visszajelzések engem igazolnak... ez valahol jó, valahol meg nagyon rossz... ezzel igazából másoknak tudtam segíteni... de magamnak nem... de nem adom fel, mert tudjátok jól, hogy az nem én lennék... én ki fogok kezdeni a sorssal... ha más a sors így kóstolgat... majd meglátjuk, de megígérem, le fogom győzni... mindenkinek nagyon sok kitartást kívánok az életben, az élettel vívott harcaihoz... és mindenkinek azt mondom, hogy majd később rájöttök, hogy megérte nem feladni... igen... észrevehető, hogy valami a tegnapi napon változott az életemben... igen változott... ért egy kisebb csalódás... nem valakivel szemben... hanem igazából magammal szemben... de majd ha rájövök, hogy hol van hiba a gépezetben, akkor igérem megjavítom... addig meg próbálom elfogadni az adott helyzetet... és együtt élni ezzel a gondolattal... egy kicsit úgy érzem, hogy az idő nekem dolgozik... csak ki kell várnom... hát várok... igazából nem tudok jobbat...

a végén minden kiderül...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://small.blog.hu/api/trackback/id/tr681045389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása