⌊ FB. ⌉

⌊ KÉPEK ⌉

⌊ KOMMENTEK ⌉

⌊ TELNEK A NAPOK ⌉

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

⌊ ELÉRHETŐSÉGEK ⌉

meg lett az eredménye...

2009.05.21. 19:51 :: Small

Hát mindenek meg lett az eredménye... a munkámnak az lett az eredménye, hogy ki lettem rúgva... ki lettem rúgva egy olyan helyről, ahol szinte én fektettem le az alapokat egy pár ember segítségével... és ennyibe becsülték minden munkámat... a sok plusz órámat, a sok belefektett energiámat, a sok odafigyelésemet... azt, hogy itthon is képes voltam dolgozni azon, hogy az étterem jól működjön... és tényleg mindent beleadtam... és ez lett az eredménye... hogy az étteremvezetőnek ( akit inkább itt a nyilvánoság előtt nem akarok porig alázni ) nem voltam szimpatikus azért, mert én értettem a dolgomat... és tudom, hogy nem csak velem áll így ez a kedves hölgyemény... tudom, hogy vannak akik még basszák a csörét amiatt, hogy őket nem lehet hülyének nézni... mondjuk én még ennyiben nem zártam le a témát jobb ha tudja mindenki... hogy lesznek itt még nagy dolgok... lesz itt még "most ugrik a majom a vízbe" szindróma... csak várd ki a végét kedves Antónia... nem fenyegetőzni akarok, de tudja mindenki, hogyha volt valami gond, akkor én voltam az aki nem nagyon nyitott ki a száját, mondván hogy majd biztos megkapjuk ami jár... az elismerést, a megbecsülést... de úgy látszik benéztem ezt a dolgot, és kurva nagyot kellett csalódnom ebben a cégben, amit Vapianonak neveznek... de azt is mondtam, hogyha engem valaki bekóstol alaptalan vádakkal, na azt kurvára nem fogom hagyni... és egy ilyen mondva csinált indokkal való kirúgás... kajakra mondom vicc... és kajakra tudom, hogy nem ez volt a baj... hogy nem vittem ki egy kibaszott salátát a vendégnek... csak pusztán elakartak tünteni az útból... azt nem tudom, hogy miért és azt se, hogy kinek az útjából... de a végére fogok járni... és nem biztos, hogy én fogom a rövidebbet húzni kedves... mert te is nagyon jól tudod, hogy tudok én ezt-azt ami miatt vannak neked álmatlan éjszakáid... és ha nem is dolgozok ott... attól még harcolok... és majd meglátjuk mi lesz a vége... kitartás Antónia én csak azt kívánom neked... jah és sok sikert a kis üzletvezetéshez... figyelmeztetni kellene a dolgozókat, hogy ne adjanak bele mindent a munkába, mert a végén mindenki úgy jár mint én... hogy ki lesz rúgva... és azt nem akarom... de lehet, hogy te pont ezt akarod elérni... csak azt azért egyszer megnézném amikor te mész be, mint zárós pastas és manager is egyszemélyben... mindezt meg nem kapott fizetés kiegészítésért... vagy értéktelen 70ezer forintért... kajakra szóljatok ha ilyen lesz és bemegyek megnézem esküszöm...

Amúgy kajakra még örülök is hogy megszabadultam ettől a helytől... és ráébrettem arra, hogy mások sokkal többe nézték a munkámat ( a megkeresések alapján ) mint a saját főnököm... na ez milyen vicc... viszont sajnálom azokat, akiket ott kellett hagynom... és köszönöm mégegyszer azoknak aki oda jöttek és próbáltak rajtam segíteni, vagy csak kiálltak mellettem... de nem kell félnetek... nem törtem össze... csak akkor voltam egy kicsit idegbeteg... de szerintem láttátok is rajtam... azt nem mondanám, hogy teljes mértékben ennek köszönhetem, de részben igen... azt, hogy megtaláltam egy olyan lányt ebben a nagy világban... aki úgy érzem megmutatta nekem mi az a boldogság... mostanába elég zűrzavaros volt az életem.. és négy nap nem itthon lét után... úgy érzem valami jó dolog is történik velem végre... és végre megint elmondhatom, hogy boldog ember vagyok... úgy, ahogy azt szeretném... ahogy azt mindig is akartam... lehet sokaknak ez elhamarkodotnak tűnhet ez a kijelentés... de ezt érzem és vállalom... és kimerem mondani, hogy boldog vagyok...

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://small.blog.hu/api/trackback/id/tr21136160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Klark-Andy (törölt) 2009.05.22. 14:44:02

Megpróbálhatod a Munkaügyi Bíróságot. Mindig a dolgozókat pártolják.

Small 2009.05.23. 08:28:27

nyugi Klark már azt is intézem, ennyivel nem fejeztem be... meg már van másik melóhelyem is úgy néz ki most megyek oda dolgozni... :)
süti beállítások módosítása