⌊ FB. ⌉

⌊ KÉPEK ⌉

⌊ KOMMENTEK ⌉

⌊ TELNEK A NAPOK ⌉

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

⌊ ELÉRHETŐSÉGEK ⌉

nem hittem volna...

2009.05.24. 21:16 :: Small

Nem hittem volna... kajakra mondom, hogy nem hittem volna... megtalált azaz érzés amire már oly régóta vágyom... és ezt Neked köszönhetem... és nagyon boldog vagyok... és tudom még nagyon az eljén vagyunk, de én bízok magunkban... te megmutattad nekem azt, hogy lehet valakit tényleg azért szeretni, amilyen valójában... azt kell mondjam, hogy büszke vagyok rá, hogy ilyen barátnőm van... és persze tudom, hogy ez a kis iromány megint beletapos egy-két embernek a szívébe... de nem érdekel... az enyémbe is bele lett taposva nem egyszer, nem kétszer... és most megint bassza az emberek agyát, hogy Small boldog... hát ez van everybody... ezt kell szeretni... senki nem tudja tőlem elveni ezt az érzést... senki nem tudja tőlem elvenni a boldogságot... egyszerűen boldog vagyok... és nekem nem kell ennél több...
köszönöm Neked...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://small.blog.hu/api/trackback/id/tr771141389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása