⌊ FB. ⌉

⌊ KÉPEK ⌉

⌊ KOMMENTEK ⌉

⌊ TELNEK A NAPOK ⌉

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

⌊ ELÉRHETŐSÉGEK ⌉

én már megkaptam...

2009.06.01. 13:58 :: Small

Na most, hogy az előző bejegyzésben tudom kicsit elkalandoztam a mainstream zenei világban, és tudom, hogy ez talán sokaknak meglepő lehet... de hát ez van... mostanában kicsit ilyen flasben voltam... vagyok... dolgozgatok, elvagyok... otthon nem nagyon vagyok, hiszen az utóbbi 1-2 hetet a szerelmemnél töltöttem... töltöm... kicsit úgy érzem, hogy jó oldalára kezd fordulni az én dobobó kockám is... és ennek mocskosul örülök ám...

Mindenkinek azt kívánom, hogy lássa meg a boldogságot... nagyon nagy érzés... én már megkaptam...

A boldogság rám talált... a boldogság egy olyan dolog, amely talán gyökereiben változtatja meg az embereket... és mindjárt máshogy látja a nap sugarait... sokkal fényesebbenek, sokkal vidámabbnak... sok kis apró dolgot talán sokkal vidámabban él meg, mint egy szürke hétköznapon... hiszen nincsenek szürke hétköznapok se... minden pillanat, minden perc, minden óra, minden nap öröm teli... és ilyenkor semmi nem számít... csak, hogy ő meg én... csak, én meg ő... 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://small.blog.hu/api/trackback/id/tr21156814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása