⌊ FB. ⌉

⌊ KÉPEK ⌉

⌊ KOMMENTEK ⌉

⌊ TELNEK A NAPOK ⌉

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

⌊ ELÉRHETŐSÉGEK ⌉

"új fejezet"

2010.01.28. 09:12 :: Small

Ma egyik kicsit "új fejezet" nyílik az életemben... lett munkahelyem... visszatértem a régi, nagy sárga "m" betűs céghez... a vapiano után is dolgoztam bizonyos helyeken... baszott át főnök... nem akartak kifizetni... stb... döntöttem és visszatértem... visszatértem egy olyan helyere ahova amúgy mások is szeretnének visszakapaszkodni akár két kézzel is... van akinek nem sikerült... nekem igen... ez egy kicsit ismét bizonyíték lehet... ez egy kicsit ismét engem igazolhat... csak nem lehetek olyan rossz ember ha engem visszavesznek... ma kicsit visszamenőleg beleolvastam a blogomba, a kommentekbe... meg kell, hogy mondjam érdekes... találkoztam érdekes dolgokkal... de kajak jól döntöttem anno... mellettem van a szerelmem, együtt élünk több mint 8 hónapja... együtt kelünk minden nap... együtt alszunk minden nap... nekem nem kell ennél több... vannak barátaim, akikre bármikor számíthatok... nekem negyon tetszik ez az "új fejezet"... és már nem is szeretnék több új fejezetet nyitni... mert olyan emberek vannak mellettem akik érzem egész életemben mellettem lesznek... és aki egész életemben mellettem lesz... az életem egy olyan útra tért, amiben látok jövőt...

 

Nosztalgia: [ most, hogy visszaolvastam dolgokat... ]

1. már régen kiderült, hogy kitörte fel mindenemet... nem mondom, hogy meglepődtem...
2. már régen kiderült, hogy akiket régen barátonak hittem, azok nem is a barátaim...
3. már régen kiderült, hogy vannak mellettem olyan emberek, akik tényleg a barátaim...
4. már régen kiderült, hogy "álomvilágban" éltem, amikor azt hittem az az élet...
5. már régen kiderült, hogy megtaláltam a helyemet a világban...
6. már régen kiderült, hogy jó döntést hoztam, amikor eldobtam magamtól mindekit...
7. már régen kiderült, hogy nekem nincsen semmi szégyelni valóm a múltból...
8. már régen kiderült, hogy a barátnőmet mindennél jobban SZERETEM... örökké...

 ---

Fankadeli - Mély sebek

 

Fankadeli - Aludni szeretnék

 

Fankadeli - Ha nincs szív

 

Fankadeli - Titkos telefon

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://small.blog.hu/api/trackback/id/tr951708361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása