⌊ FB. ⌉

⌊ KÉPEK ⌉

⌊ KOMMENTEK ⌉

⌊ TELNEK A NAPOK ⌉

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

⌊ ELÉRHETŐSÉGEK ⌉

Debrecen

2007.12.29. 22:53 :: Small

Ez az a város amiben élek... amiben igazából azt mondhatom, hogy felnőttem, bár nem laktam itt egész életemben, mert 5 évig Szombathely volt életem színtere... de valahogy mégis mindig Debrecenhez kötődtem igazán... nem tudom, hogy miért!?... Pedig nem álmain nagy helyszíne, itt nincs teljesen kialakukva annak a stílusnak a kultúrája, amelyet én magaménak érzek... ebben a városban csak a fikázása megy a hip-hop-nak... persze vannak itt is olyan emberek, akik próbálják áttörni az el nem fogadotság gátját... de azaz igazság, hogy kevesen vagyunk... valamilyen szinten sajnálom ezt az egészet... de inkább legyünk kevesen, minthogy tele legyünk divat emberekkel, akik azért szeretik ezt a stílust ( mind öltözködésben, mind viselkedésben ), mert a lányok vagy fiúk éppen erre buknak, de aki nem érzi át igazán a lényegét, nem értheti és az elég nevetségesen tud viselkedni...

Én úgy érzem, bár még semmi konkrét, kézelfogható dolgot nem tettem le az asztalra, mégis tudom értelmezni és értem miről a szól a hip-hop... nekem például az életemet jelenti, melyet próbálok szavakba, mondatokba, rímekbe öltöztetni...

"...Fankadeli a példaképem és ez itt nem seggnyalás... Hanem a Hip-Hop-ban egyszerűen tiszteletről szóló alkotás..." by: Small

Debrecen eléggé el van maradva a hip-hop terén, elég gáz... ezen nincs mit szépíteni... de azért majd ha összejön megpróbálok segíteni a helyzeten... ez van, itt születtem, itt élek és kajakra mondom bármilyen szar ez az egész, de a városom és szeretem...

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://small.blog.hu/api/trackback/id/tr90278642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bagyita 2007.12.30. 21:41:07

És nem tudsz vmi jó boltot Debrecenben? Jah meg táncsulit keresek....nem tudsz olyat, ahol hip-hop-ot tanítanak?

Small 2007.12.30. 22:44:19

Hát van jó pár bolt csak végig kell sétálni a piac utcán: Zone, Zilált, Extreme...
Tánc suli, meg ha jól tudom a Beregszászival szemben az írószerbolt mögötti udvarban...
süti beállítások módosítása