⌊ FB. ⌉

⌊ KÉPEK ⌉

⌊ KOMMENTEK ⌉

⌊ TELNEK A NAPOK ⌉

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

⌊ ELÉRHETŐSÉGEK ⌉

emberek az életemben...

2008.02.16. 18:41 :: Small

Rentegeteg olyan ember van az életemben, akivel jóba vagyok, aki ismer, aki tudja ki vagyok... de mégis kevés olyan ember van, aki igazán tudja ki az a Small... tegnap megtörtént a nagy esemény Fankadeli fellépet Debrecenben... Szerintem nagyon nagy buli volt...


A fene se gondolta volna, hogy Kojsz elsétál mellettem a színpad irányába és én pedig 10 perc múlva a színpad mögötti kis szobában beszélgetek majd vele, meg persze Fankával... Életem egyik legnagyobb élménye volt... hihetetlen... nagyon durva ez a két ember... aki ott volt tegnap este, az tudja... de komolyan az, hogy én bent tudtam velük beszélgetni az elzárt szobában, az tényleg emberfeletti volt... köszönöm nektek srácok... tényleg azaz érzés, hogy ezzel a két emberrel ( vagyis inkább Kojszszal mer Fankának jelenése volt még odakint ) úgy elbeszélgettem, mintha évek óta ismerném őket... teljesen közvetlenül, nem flegmán, nem lenézően... hát igen ez az amiről beszélek... teljesen normális átlag emberek, mint én vagy te... de mégis az átlagnál többet nyújtanak... tényleg köszönöm srácok... tisztelet és pacsi...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://small.blog.hu/api/trackback/id/tr8341866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása