⌊ FB. ⌉

⌊ KÉPEK ⌉

⌊ KOMMENTEK ⌉

⌊ TELNEK A NAPOK ⌉

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

⌊ ELÉRHETŐSÉGEK ⌉

Small - Ahogy én látom...

2009.09.01. 10:52 :: Small

1.
Hát most elkapott 2009 flashe,
Hogy cigány gyerekektől rettegnek este,
NC-s logó a kerómón lehet össze is vernek,
És ha ki is állok magamért, engem elítélnek,
Mert ők vannak bevédve, sorba állnak a segélyért,
Magyar ember hiába is üvölt segítségért,
Minket levadásznak saját hazánk földjén,
Hogyan végyük meg magunkat, ellenünk szól minden törvény,
Sok pofon kísért már végig engem utamon,
Nem lázítok, csak gondolatom felétek jutattom,
Csak azt láttom, ahogy az ÁFÁ-val számlám is nő,
De ha megszurkálnának, meglátogatna-e az államfő?
Hát nem hiszem, sőt biztos vagyok benne hogy nem,
Ezért nem lesz nagy dolog sírkövemre írva a nevem...

Refrén:
Ahogy én látom itt nem sok esély jutott nekünk,
Mert mint a birkák csak a sajtó nyomán megyünk,
És aki igazán hazafi abba rúgunk még egy nagyot,
Ne is csodálkozzatok, hogy annyi fiatal mindent itt hagyott...

2.
Én csak lépkedek és becsületesen eljárok dolgozni,
És nem azért csinálom, hogy legyen pénzem drogozni,
Az utcán nevelkedtem mégse vesztem el a moslékba,
Csak kevergetem saját szaromat egy kicsike kondérba,
Nem azért járok el bulizni, hogy majd nagyot verekedjek,
Akik nem tesznek semmit a jobbért, pont azok emberkednek,
Nem politizálok, mert amúgy szarok az öltönyös figurákra,
Többe nézem a havert aki ha engednék, deszkájával figurázna,
Pedig sokan nem vágják, hogy mitől fosztják meg őket,
Ezzel a fiatalok szívébe újabb tűskéket lőnnek,
Ahogy én láttom, ettől csak még jobban lázadnak,
És akik igazán tennének majd a végén belefáradnak,
És senkit nem fog érdekelni az ahogy én látom,
Ez a valóság, jobb ha észreveszed te is barátom...

Refrén:
Ahogy én látom itt nem sok esély jutott nekünk,
Mert mint a birkák csak a sajtó nyomán megyünk,
És aki igazán hazafi abba rúgunk még egy nagyot,
Ne is csodálkozzatok, hogy annyi fiatal mindent itt hagyott...

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://small.blog.hu/api/trackback/id/tr771352512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hukka 2009.09.01. 20:23:36

Szia!
Ez nagyon jol sikerult,gratula hozza...mar egy jo ideje olvasom a blogodat,tetszik,ugyhogy gondoltam regizek...csak igy tovabb...pusza

Small 2009.09.02. 07:10:37

köszönöm szépen....
süti beállítások módosítása