⌊ FB. ⌉

⌊ KÉPEK ⌉

⌊ KOMMENTEK ⌉

⌊ TELNEK A NAPOK ⌉

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

⌊ ELÉRHETŐSÉGEK ⌉

Small - Én látom

2009.09.08. 12:55 :: Small

1.
Én látom mikor együtt vagyunk csak úgy repül
Az idő, és érzem csókodtól mindenem meghűl,
Szinte kiráz a hideg, ahogy hozzám érsz,
Ahogy mellém bújsz és tudom nem is félsz,
Megtalált a boldogság, egymásba is fordtunk,
Én látom, hogy hallunk pedig nem is szoltunk,
Egy pillantásból tudjuk mire gondol a másik,
Összeköt minket mint peste és budát a lánchíd,
Minden szavam támaszt alá egy újabb pillért,
Sokat szenvedtünk, küzdötünk a megérdemelt hitért,
Mindketten megérdemeljük, hogy végre elhidjük,
Minket is érhet végre csoda, érhet minket együtt
Öröm és bánat, de akkor is fogom szorítani kezed,
Mert szeretném látni az én nevem után a te neved...

Refrén:
Én látom, én érzem, én tudom, én kimondom,
Bármi is történik csak a te kezedet fogom,
Én látom, én érzem, én tudom, én ide írom,
Bármi is történik csak a te kezedet fogom...

2.
Én látom amit látok, én hiszem amit hiszek,
Ha nélkülem mész bulizni tudod nem hisztizek,
Én érzem amit érzek, én írok amit írok,
És tudod te is benned teljesen megbízok,
Én élek ahogy élek, én szeretek ahogy szeretek,
Arra biztos nem lesz példa, hogy én mással szemezek,
Én látom azt amit te értem teszel, amit érzel,
És teljesen elcsavar amikor rám úgy nézel,
És írásomba benne van, hogy nekem te vagy a nagy Ő,
És hogy rajtad kivűl nem érdekel se lány, se nő,
Én láttam ahogy aludtál, amikor dolgozni mentem,
Én látom hisz a szemem előtt lebeg, tiéd mindenem,
Te vagy a menedékem a világ elől, hozzád bújhatok,
Veled könnyebb legyőzni minden elém gördülő kudarcot,
Én látom amit látok, én látom amit látni akarok,
Én látom előre, én látom hogy örökre veled maradok...

Refrén:
Én látom, én érzem, én tudom, én kimondom,
Bármi is történik csak a te kezedet fogom,
Én látom, én érzem, én tudom, én ide írom,
Bármi is történik csak a te kezedet fogom...

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://small.blog.hu/api/trackback/id/tr901368432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Small 2009.09.10. 09:12:38

Én is... mindennél jobban...

Kl3v* 2009.09.15. 07:30:41

No RE megint. Részegek vagytok mind ! Xd
süti beállítások módosítása