⌊ FB. ⌉

⌊ KÉPEK ⌉

⌊ KOMMENTEK ⌉

⌊ TELNEK A NAPOK ⌉

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

⌊ ELÉRHETŐSÉGEK ⌉

Egy egyszerű srác...

2008.01.03. 22:42 :: Small

Igen ezt az idézet már sok fül hallotta... sok szem látta... és most már egy dalszövegemnek is a cím adója...

Egyszerű vagyok... egyszerűen szeretek... egyszerűen gyűlölök... egyszerűen élek... ugyanolyan vagyok én is, mint ti... de valamivel mégis másabb... mégis több... valahogy mégis máshogy látom a dolgokat, mint mások... csak én le is írom, hogy lássa mindenki és elgondolkozzon, hogy most én vagy ti látjátok rosszul vagy éppen jól... vagy én?... tudom mindenkinek azaz elfogadott, amit gondol... amit a másik mond biztos hülyeség... de nem jutt el a kis agyatok tekervényéig, hogy nem biztos, hogy úgy van... én igen is gondolkoztam azon mit mondanak, gondolnak mások rólam vagy éppen az adott szituációról... levontam belőlük a következtetéseket és utána mondtam, hogy hülyeség vagy azt, hogy igazad van... jó meglátás... nem kell egyből elítélni a másikat azért, mert ő máshogy gondolkodik... istenem... ezért vagyunk emberek... emberek... nekem is vannak gondolataim... elég egyszerűek... ha valaki ezért ítél el engem... annak tényleg csak gratulálni tudok ehhez a nagyszerű teljesítményhez... ilyen egyszerű... nem nagyon érdekel mit gondoltok rólam... tetszik vagy nem, akkor meg, ennyi... mondtam már nem azért írok, hogy mindenkinek bejöjjön... csak azért mer jól esik és kész... ilyen egyszerű ez az egész...


Small - Egyszerű srác
( részlet )

Egy egyszerű srác, kinek kezében toll,
Kinek minden szövege egyszerűen szól,
Volt, hogy rettegtem, magányosan feküdtem a föld alatt,
Irigykedve néztem rád, ki egy perccel tovább fönt maradt,
De nekem megmaradt a szerelem, a barátok, a csóróság,
Míg mások megírott törvények sokaságát felrúgják,
Addig én régebben ültem egy elhagyatott padon,
Hideg szellő okozta, könnyem megfagyott az arcon,
De hát ez lettem és lett az én harcom,
Pofonok után megsebzetten ápolni az arcom,
Jönnek a levonások, az adók, nyúgdíjpénztár meg a TB,
Én meg napi nyolc órát dolgozok éhbérrér...

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://small.blog.hu/api/trackback/id/tr92283870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása